1
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو Iran Nanotechnology Initiative Council بستن
  • ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

  • مدیریت بانک اطلاعات شاخص های فناوری نانو

  • سایت جشنواره فناوری نانو

  • سیستم جامع آموزش فناوری نانو

  • شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

  • موسسه خدمات فناوری تا بازار

  • کمینه استاندارد سازی فناوری نانو

  • پایگاه اشتغال فناوری نانو

  • کمیته نانو فناوری وزارت بهداشت

  • جشنواره برترین ها

  • مجمع بین المللی اقتصاد نانو

  • اکو نانو

  • پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری نانو ایران

  • شبکه ایمنی نانو

  • همایش ایمنی در نانو

  • گالری چند رسانه ای نانو

  • تجهیزات فناوری نانو

  • صنعت و بازار

  • باشگاه نانو

حضور 12 شرکت نانویی در نشست تخصصی« صادرات و برندینگ»

موضوع : صنعت و بازار کلمات کلیدی : صادرات نانوی ایران - نشست تجاری‌سازی تاریخ خبر : 1396/05/17 تعداد بازدید : 487

نشست تخصصی« صادرات و برندینگ» در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور نمایندگان تعدادی از شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

در نشست تخصصی« صادرات و برندینگ» که امروز در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دایر شد نمایندگان تعدادی از شرکت های نانویی فعال در حوزه های صنعتی نظیر تجهیزات، پتروشیمی، دارو، آب و محیط زیست، پوشش دهی، نساجی وخودرو حضور داشتند.
شرکت های حاضر در این نشست برنامه ها و چالش های پیش روی خود را برای صادرات و برندینگ مطرح کردند تا اگر برنامه حمایتی در این رابطه وجود دارد به واسطه این برنامه به آنها اعلام شود.
12 شرکت دانش بنیان فعال در زمینه نانو در این نشست حضور داشتند. شرکت های «پارسا پلیمر شریف»، « آریا پلیمر پیشگام»، « اکسیرنانو سینا»، «نانوداروپژوهان»، « آرتاش کامپوزیت»، « کیتوتک»، « های نو»، « پوشش نانوساختار»، «توانا»، «فناوران نانومقیاس»، « پیام آوران فردانگر» و « سوین پلاسما» از جمله شرکت های حاضر در این نشست تخصصی بودند.
این نشست تخصصی با توجه به اهمیت موضوع صادرات محصولات مرتبط با فناوری نانو در ستاد فناوری نانو برگزار شده و قرار است طی 6 ماه آینده جلسات دیگری نیز برای بررسی وضعیت این شرکت ها در ستاد برگزار گردد.
در حال حاضر 52 کشور در سراسر جهان در حال تولید بیش از 7600 محصول با فناوری نانو در 1211 شرکت تولیدی و صنعتی می باشند که در این میان سهم جمهوری اسلامی ایران تولید 467 محصول و تجهیز نانویی در 237 شرکت می باشد. امید است با توان افزایی این شرکتها در موضوع صادرات و برندینگ، جمهوری اسلامی ایران بتواند سهم بیشتری از بازار جهانی محصولات مبتنی بر فناوری نانو کسب نماید.
کارگروه صنعت و بازار با هدف توسعه صنعتی نانوفناوری و بازارسازی و بازاریابی برای این محصولات و همچنین دستیابی به بازارهای صادراتی برای آنان، برنامه های دیگری نیز در دست اقدام دارد. برای آشنایی بیشتر با این کارگروه می توانید به آدرس http://nanoindustry.ir مراجعه فرمایید.