1
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو Iran Nanotechnology Initiative Council بستن
  • ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

  • بانک اطلاعات شاخص های فناوری نانو

  • سایت جشنواره فناوری نانو

  • سیستم جامع آموزش فناوری نانو

  • شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

  • موسسه خدمات فناوری تا بازار

  • کمیته استانداردسازی فناوری نانو

  • پایگاه اشتغال فناوری نانو

  • کمیته نانو فناوری وزارت بهداشت

  • جشنواره برترین ها

  • مجمع بین المللی اقتصاد نانو

  • اکو نانو

  • پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری نانو ایران

  • شبکه ایمنی نانو

  • همایش ایمنی در نانو

  • گالری چند رسانه ای نانو

  • تجهیزات فناوری نانو

  • صنعت و بازار

  • باشگاه نانو

آغاز فروش منسوجات نانو با برند هاینو در فروشگاهای زنجیره‌ای رفاه

موضوع : صنعت و بازار کلمات کلیدی : فروشگاه فناوری نانو تاریخ خبر : 1397/05/10 تعداد بازدید : 229

عرضه‌ی محصولات هاینو در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آغاز شد. این محصولات در شعب مختلفی در تهران و برخی شهرستان‌ها به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

فروش و توزیع محصولات هاینو در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با هدف فرهنگ‌سازی و آگا‌ه‌سازی مصر‌ف‌کنندگان از ویژگی‌های منسوجات پیشرفته و ترویج خرید کالاهای تولید داخل با کیفیت و غیرتقلبی آغاز شد.

اردیبهشت ماه سال جاری، تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به امضا رسید تا محصولات نانوی ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه عرضه شوند.

در حال حاضر محصولاتی چون انواع جوراب، زیرپوش، لباس زیر و انواع حوله در فروشگاه رفاه با برند اختصاصی هاینو عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که محصولات عرضه شده دارای تأییدیه‌ی نانو مقیاس از ستاد توسعه‌ی فناوری نانو بوده و علاقمندان پوشاک نانو از این پس می‌توانند محصولات هاینو را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شعب رفاه تهرانپارس، شوش، شهرری، و شهرستانهای یزد، کرمان، زاهدان و زنجان خرید نمایند.

هاینو در سال 1395 با هدف تولید و عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و با فناوری پیشرفته فعالیت خود را آغاز کرد و به گفته‌ی مدیران شرکت، چشم انداز هاینو تبدیل شدن به بزرگترین برند و شبکه‌ی فروش در زمینه‌ی منسوجات پیشرفته است. هاینو کنسرسیوم بخش خصوصی متشکل از شرکت‌های نانوپوشاک مهیار، تولیدی جوراب پاآرا، تولیدی پاپوش، تن سان طب هگمتانه، حوله آلاله آذر و توسعه بازار سام است که با ایجاد برند مشترک به توسعه منسوجات پیشرفته اقدام کرده‌اند. کنسرسیوم منسوجات پیشرفته با سه هدف اصلی توسعه بازار منسوجات نانو، آگاه سازی مشتریان با ایجاد برندی معتبر در حوزه‌ی نانو و تجمیع سبد محصولات با فناوری پیشرفته تشکیل شده‌است. این شرکت با سبد متنوعی از محصولات مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته در نظر دارد ضمن کمک به کنترل و اصلاح محصولات تقلبی و بی‌کیفیت، به بهبود و ارتقای کیفیت منسوجات نانو، گام جدیدی برای توسعه‌ی فناوری‌های بومی بردارد.

لازم به ذکر است که محصولات هاینو علاوه بر فروشگاه‌‌های رفاه، در فروشگاه‌های دیجیتال نظیر بامیلو، شیکستون و مدیسه نیز عرضه می‌شود.

filereader.php?p1=main_21218cca77804d2ba