۳۰ اردیبهشت ماه؛ برگزاری مرحله اول مسابقه تجهیزات

تاریخ برگزاری آزمون کتبی مسابقه تجهیزات شناسایی در فناوری نانو، از سوی ستاد توسعه فناوری نانو اعلام شد. بر این اساس، آزمون کتبی مسابقه فناوری نانو، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ برگزار می‌شود. تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، متعاقبا از طریق پایگاه الکترونیکی ستاد توسعه فناوری نانو اعلام خواهد شد.

۳۰ اردیبهشت ماه؛ برگزاری مرحله اول مسابقه تجهیزات

تاریخ برگزاری آزمون کتبی مسابقه تجهیزات شناسایی در فناوری نانو، از سوی ستاد توسعه فناوری نانو اعلام شد. بر این اساس، آزمون کتبی مسابقه فناوری نانو، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ برگزار می‌شود.

 

شرکت‌کنندگان در مسابقه تجهیزات شناسایی در فناوری نانو فرصت دارند، از ۲۱ فروردین ماه لغایت ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به صفحه شخصی خود در پایگاه اینترنتی ستاد، از بین شش شهر تهران، شیراز، اصفهان، یزد، بیرجند و بابل نسبت به انتخاب حوزه برگزاری آزمون کتبی خود اقدام نمایند.

 

شایان ذکر است افرادی که ثبت نام آنها تایید شده است، در صفحه شخصی خود پیامی را با عنوان «ثبت نام شما در مسابقه تجهیزات فناوری نانو تایید شده است» مشاهده خواهند کرد. در صورت عدم مشاهده چنین پیامی، ثبت نام کنندگان باید در صفحه شخصی خود با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات شخصی، نسبت به تکمیل و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

 

ثبت نام کنندگانی که هنوز موفق به دریافت کلمه عبور مورد نیاز برای ورود به صفحه شخصی خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بخش ورود کاربران در پایگاه الکترونیکی ستاد نانو، و وارد کردن ایمیل خود، گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام!» را انتخاب نمایند.

 

گفتنی است داوطلبان، کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق صفحه شخصی خود دریافت خواهند کرد. از این رو لازم است فوراً نسبت به رفع نواقص ثبت نام و تکمیل اطلاعات صفحه شخصی اقدام نمایند. تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، متعاقبا از طریق پایگاه الکترونیکی ستاد توسعه فناوری نانو اعلام خواهد شد.

 

مسابقه تجهیزات شناسایی در فناوری نانو، در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود. برگزیدگان مرحله تئوری، پس از گذراندن یک دوره آموزش عملی تجهیزات، در مسابقه عملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان نهایی مسابقه، همزمان با چهارمین جشنواره فناوری نانو معرفی خواهند شد.