۲۰ خرداد تا ۳۱ مرداد ۹۰؛ مرحله دوم ثبت نام چهارمین جشنواره

مرحله دوم ثبت‌نام چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو (iran nano 2011) از تاریخ ۲۰ خرداد ماه لغایت ۳۱ مرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره انجام می‌شود. در این مرحله از ثبت‌نام، پذیرفته‌شدگان مرحله اول ثبت‌نام، به تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی خود خواهند پرداخت.

۲۰ خرداد تا ۳۱ مرداد ۹۰؛ مرحله دوم ثبت نام چهارمین جشنواره

مرحله دوم ثبت‌نام چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو (iran nano 2011) از تاریخ ۲۰ خرداد ماه لغایت ۳۱ مرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره انجام می‌شود.

 

در این مرحله از ثبت‌نام، پذیرفته‌شدگان مرحله اول ثبت‌نام، به تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی خود خواهند پرداخت. به گفته دبیرخانه چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو،‌ تاکنون ثبت‌نام اولیه ۳۰ مرکز فعال در زمینه فناوری نانو، به صورت اینترنتی در پایگاه جشنواره ثبت شده است.

 

شایان ذکر است پس از انجام ثبت‌نام اولیه، زمینه فعالیت مرکز متقاضی شرکت در جشنواره بررسی شده و در صورت مرتبط بودن با محورهای جشنواره، پست الکترونیکی از سوی دبیرخانه جشنواره مبنی بر موافقت با حضور شرکت/مؤسسه در جشنواره، برای متقاضی ارسال خواهد شد. متقاضیان لازم است پس از دریافت موافقت نسبت به حضور در جشنواره، نسبت به تکمیل اطلاعات نمایشگاهی خود در مرحله دوم اقدام کنند.

 

شرکت‌ها، نهادها و مؤسسات داخلی و خارجی علاقمند به حضور در چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌‌المللی فناوری نانو (iran nano 2011)، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه نسبت به ثبت‌نام اولیه و یا تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

 

گفتنی است، ثبت‌نام اولیه برای حضور در چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان وقت اداری روز ۳۱ مرداد ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.