نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو در دانشگاه آزاد تهران جنوب

نوزدهمین نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در روزهای ۲۸ آبان‌ الی ۵ آذرماه سال جاری به‌مدت یک هفته برگزار می‌شود.


نوزدهمین نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در روزهای ۲۸ آبان‌ الی ۵ آذرماه سال جاری، به‌مدت یک هفته، برگزار می‌شود.

 

از جمله محصولات علمی و آموزشی مرتبط با فناوری نانو که در این نمایشگاه عرضه می‌شود می‌توان به ارائه بیش از ۴۵ عنوان کتاب عمومی و تخصصی در زمینه فناوری نانو با ۴۰ درصد تخفیف و همچنین فیلم‌های علمی آموزشی مرتبط با فناوری نانو اشاره داشت. نرم‌افزار‌های آموزشی کاربرد فناوری نانو در ۷ صنعت کشاورزی‌، خودرو، نساجی، ساختمان، آب و محیط زیست، پزشکی و نفت و صنایع وابسته نیز از دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

تاکنون بیش از ۱۸ نمایشگاه مشابه در مراکز علمی همچون دانشگاه‌ها، مدارس و نیز نمایشگاه‌های تخصصی و جشنواره‌ها در استان‌های تهران، یزد، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، اصفهان و سیستان و بلوچستان برگزار شده است که از آن میان می‌توان به برگزاری فروشگاه کتب تخصصی فناوری نانو در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو و نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو در دانشگاه‌های اراک و تبریز در مهرماه و آبان‌ماه سال جاری اشاره داشت.

 

گفتنی است ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به‌منظور ایجاد دسترسی آسان پژوهشگران، محققان و دانشجویان به منابع علمی و آموزشی در زمینه فناوری نانو، کتب مرتبط با فناوری نانو را با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان به این فناوری قرار می‌دهد. در این طرح که از سال ۱۳۸۹ و با همکاری کارگروه ترویج ستاد فناوری نانو و شرکت توسعه فناوری مهرویژن اجرا شده است، کتب مرتبط با فناوری نانو با ۶۰ درصد قیمت پشت جلد در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.