بهمن‌ماه ۱۳۹۰؛ چهارمین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی

چهارمین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و ارائه حمایت‌های لازم از ایده‌های برتر در روزهای پانزدهم الی هجدهم بهمن‌ماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد. گفتنی است در این دوره از جشنواره بیش از ۱۰۰۰ طرح دانش‌بنیان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

چهارمین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و حمایت‌ از ایده‌های برتر در روزهای پانزدهم الی هجدهم بهمن‌ماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد. گفتنی است در این دوره از جشنواره بیش از ۱۰۰۰ طرح دانش‌بنیان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

براساس اطلاعیه دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی، در این دوره از جشنواره همچون سال گذشته طرح‌های علمی در شش بخش اصلی «داوری اختراعات»، «تجاری‌سازی اختراعات»، «دالان تسهیل‌کنندگان»، «بین‌الملل»، «شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌شده» و «نیازمندی‌های سازمان‌های دولتی و خصوصی» ارائه خواهد شد.

 

مسئول دبیرخانه جشنواره در گفتگو با خبرنگار ستاد، تعداد طرح‌های ارسال‌شده برای ارائه در جشنواره را تاکنون ۱۰۵۰ مورد عنوان کرد و افزود: «از این تعداد ۳۷۶ طرح برای حضور در بخش تجاری‌سازی،‌ ۳۷۷ طرح در بخش تجاری‌شده و دانش‌بنیان و ۲۶۱ طرح برای حضور در بخش داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. همچنین ۳۶ طرح علمی نیز از سوی کشورهایی چون هند، عمان، مالزی، ‌ایتالیا، روسیه و ترکیه برای ارائه در بخش بین‌الملل چهارمین جشنواره ارسال شده است».

 

شایان ذکر است، در پایان برگزاری چهارمین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی، از طرح‌های برگزیده ارائه شده در هر یک از بخش‌ها تقدیر بعمل خواهد آمد. گفتنی است، در جشنواره سال گذشته ۲۳ طرح دربخش تجاری‌سازی‌شده، ۹ طرح در بخش داوری، ۱۰ طرح در بخش اختراعات تجاری‌شده، سه طرح در بخش بین‌الملل و یک طرح ارائه شده از سوی دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان به عنوان طرح‌های برگزیده سومین جشنواره نوآوری و شکوفایی معرفی شدند.

 

لازم به ذکر است، ثبت‌نام در چهارمین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی تا تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۰ امکان پذیر است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره‌ تلفن‌های ۲۲۱۷۲۰۲۲ و ۲۲۱۸۳۱۲۵ تماس حاصل نموده یا به پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه کنند.