بهمن ماه ۹۰؛ برگزاری دومین وبینار آموزشی کسب و کار

دومین وبینار از سری وبینارهای کسب و کار با موضوع کارآفرینی در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد. وبینار کارآفرینی از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۵ صبح روزهای ۱۲ و ۱۵ بهمن‌ماه بر روی پایگاه اینترنتی ستاد برگزار می‌شود.


دومین وبینار از سری وبینارهای کسب و کار با موضوع کارآفرینی در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد. تعاریف و مفاهیم پایه کارآفرینی، کلید واژگان، فرهنگ کسب و کار، صفات و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری کارآفرینان، مهارت‌های لازم برای فعالیت کارآفرینانه، فرآیند ظهور یک رفتار کارآفرینانه و سبک‌های زندگی شغلی از جمله سرفصل‌های این وبینار آموزشی عنوان شده است.

 

وبینار کارآفرینی از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۵ صبح روزهای ۱۲ و ۱۵ بهمن‌ماه بر روی پایگاه اینترنتی ستاد برگزار می‌شود. متقاضیانی که دراین پایگاه ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند می‌توانند از تاریخ ۹ الی ۱۱ بهمن ماه با ورود به صفحه کاربری خود از طریق لینک موجود، در این وبینار ثبت‌نام کنند.

 

گفتنی است سری وبینارهای آموزشی کسب و کار از سوی ستاد نانو با اهدافی چون آشنایی با قوانین و شرایط کار در کشور، آشنایی با نهادهای حامی فرایند ایده تا بازار و امکان بهره‌گیری همه افراد در سراسر کشور از امکانات آموزشی و نیز به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه افراد، برگزار می‌شوند. اولین وبینار این مجموعه نیز با عنوان «بهره‌برداری و مدیریت محصول، خدمات و ثبت اختراع» در تاریخ ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۰ برگزار شده است.

 

شایان ذکر است، ثبت‌نام در این وبینارها رایگان بوده و اولویت ثبت‌نام با کسانی است که از حمایت‌های تشویقی ستاد استفاده کرده‌اند. همچنین حضور در این وبینارها برای آن دسته از دانشجویانی که متقاضی دریافت حمایت تشویقی پایان‌نامه‌‌های مبتنی بر فناوری نانو هستند، معادل شرکت در کارگاه‌های آموزشی همایش‌های دانشجویی فناوری نانو محسوب خواهد شد.