دومین مسابقه ساخت نمونه اولیه محصولات فناوری نانو آغاز شد

دومین دوره مسابقه ساخت نمونه اولیه (Prototype) در سال ۹۳ برگزار می‌شود. مهلت شرکت در مسابقه و ارسال طرح‌ها از اول دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۲ خواهد بود.

دومین دوره مسابقه ساخت نمونه اولیه (Prototype) در سال ۹۳ برگزار می‌شود. مهلت شرکت در مسابقه و ارسال طرح‌ها از اول دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۲ خواهد بود.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی، از ساخت نمونه اولیه (Prototype)  توسط دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، فناوران و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری نانو در قالب «مسابقه ساخت نمونه اولیه» حمایت می‌نماید. در همین راستا، بخش ویژه‌ای در ششمین جشنواره فناوری نانو به نمایش نمونه اولیه برگزیده اختصاص یافت. دومین دوره از این مسابقه نیز در سال ۹۳ برگزار خواهد شد و طرح‌های برتر در هفتمین جشنواره فناوری نانو به نمایش درخواهند آمد.
 
لازم به ذکر است به طرح‌های برگزیده نهایی مبلغ ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۷۰ میلیون ریال اعتبار تحقیق و توسعه‌ای تعلق می‌گیرید. همچنین ستاد نانو از طرح‌هایی که در طول جشنواره موفق به جذب سرمایه‌گذار شوند، حمایت ویژه جهت تولید صنعتی به عمل خواهد آورد.
 
مسابقه ساخت نمونه اولیه این فرصت را به محققان و شرکت‌های کوچک خواهد داد تا بتوانند محصولات نوآورانه خود را در معرض دید علاقمندان، بازدیدکنندگان، صنعتگران و به ویژه سرمایه‌گذاران قرار دهند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری، استفاده نمایند.

تاریخ‌های مهم مسابقه ساخت نمونه اولیه محصولات فناوری نانو؛
زمان دریافت طرح‌ها: اول دی  تا ۱۵ بهمن ۹۲
داوری طرح‌ها: ۲۰ اسفند
دوره توانمندسازی برگزیدگان نهایی: مرداد ۹۳
حضور در هفتمین جشنواره فناوری نانو: مهر ۹۳

علاقمندان برای اطلاع بیشتر از شرایط شرکت در مسابقه و ثبت طرح‌های خود می‌توانند به پایگاه اینترنتی صنعت و بازار (www.nanoindustry.ir) مراجعه نمایند.