ارائه گارانتی برای فناوری نانوپوشش ضد آب

سال گذشته شرکت لیکویپل (Liquipel) موفق به ارائه فناوری نانوپوشش برای ضد آب کردن ادوات الکترونیکی نظیر تلفن همراه شد. این شرکت اخیرا برای این نانوپوشش، گارانتی نیز ارائه کرده است. با این کار، لیکویپل نشان داد که نسبت به عملکرد نانوپوشش خود اطمینان بالایی دارد.

شرکت لیکویپل (Liquipel) یکی از شرکت‌های تولیدکننده نانوپوشش‌ها است. از فناوری‌های ارائه شده توسط این شرکت می‌توان بهWatersafe™ اشاره کرد که در ضد آب کردن تلفن‌های همراه استفاده شده‌است. این فناوری یک نانوپوشش مقاوم در برابر سیالات بوده که می‌تواند تلفن‌های همراه را از گزند آب و دیگر سیالات مصون دارد. این شرکت اعلام کرد که برنامه‌ای برای گارانتی کردن محصولات خود راه‌اندازی کرده است. البته این گارانتی مشمول فرو کردن عمدی دستگاه در آب نمی‌شود.
هر روزه اتفاقاتی نظیر بارش باران، ریختن آب، تعرق، افتادن در سینک ظرفشویی یا توالت و نشت آب می‌تواند تلفن‌های همراه را دچار مشکل کند. استفاده از نانوپوشش ارائه شده توسط شرکت لیکویپل می‌تواند تلفن‌های همراه را از این مشکل دور نگه ‌دارد؛ از سوی دیگر، ارائه گارانتی می‌تواند مشتریان را از کیفیت نانوپوشش ارائه شده مطمئن سازد. این برنامه گارانتی از سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ اجرا شده‌است که در آنها نه تنها آمریکا بلکه کشورهای دیگر نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.
خیس شدن اتفاقی تلفن‌های همراه هر ساله برای بسیاری از کاربران مشکل ایجاد می‌کند، رسالت شرکت لیکویپل آن است که با نانوپوشش انحصاری خود که فرآیند ساخت آن را پتنت کرده است، از تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و دیگر ادوات الکترونیکی محافظت کند.
رایفورد هیگنبوثام مدیر شرکت لیکویپل می‌گوید: شرکت لیکویپل یکی از پیشروان بازار در افزایش طول عمر محصولات مشتریان است. ارائه گارانتی توسط شرکت لیکوپل به مشتریان اطمینان خاطر می‌دهد که در صورت آسیب دیدن احتمالی ادوات الکترونیکی آنها توسط آب یا دیگر سیالات، ما می‌توانیم دستگاه آنها را تعمیر و یا تعویض کنیم. عملکرد فناوری نانوپوششی که ما ارائه کردیم فراتر از آن چیزی بود که ما تصور می‌کردیم. ارائه گارانتی برای این فناوری نشان‌دهنده اطمینان ما از محصول‌مان است.
نانوپوشش ارائه شده توسط لیکویپل به شکلی است که ظاهر و عملکرد دستگاه را تغییر نمی‌دهد. این فناوری چندین جایزه مهم نظیر جایزه ادیستون و FierceWireless Fierce 15 Award را در طول دو سال گذشته به خود اختصاص داده است.