۲۷ اردیبهشت ماه۹۳؛ آغاز ثبت نام هفتمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو

ثبت نام در هفتمین نمایشگاه فناوری نانو از ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۳ آغاز شد.گفتنی است این نمایشگاه در تاریخ ۱۴ الی ۱۸ مهر ماه سال جاری در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

براساس اطلاعیه‌ی  دبیرخانه‌ی  جشنواره، ثبت‌نام برای حضور در هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری ‏نانو از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۳ آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز ۳۰ خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.‏

شرکت‌ها، نهادها و مؤسسات داخلی و خارجی علاقمند به حضور در ‏Irannano 2014‎‏ می‌توانند با مراجعه به ‏پایگاه اینترنتی جشنواره ‏ نسبت به ثبت‌نام اولیه و تکمیل اطلاعات در کارتابل خود اقدام نمایند. ‏لازم به ذکر است ثبت نام بعد از تاریخ فوق، در صورت موجود بودن فضای نمایشگاهی با ۲۰ درصد افزایش قیمت امکان پذیر خواهد بود.

همچنین افرادی که برای اولین بار متقاضی شرکت در نمایشگاه هستند، لازم است به منظور دریافت نام ‏کاربری و رمز عبور مورد نیاز برای ثبت‌ نام در جشنواره از طریق شماره‌های ۶۶۵۶۳۲۲۴-۰۲۱ و ۶۶۵۶۳۲۷۰-۰۲۱ با دبیرخانه نمایشگاه تماس بگیرند.‏

گفتنی است نمایشگاه فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه‌ی  فناوری نانو برگزار می‌شود، بزرگترین و معتبرترین ‏نمایشگاه داخلی در حوزه‌ی فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می‌رود. هفتمین نمایشگاه فناوری نانو نیز در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ مهر ماه سال جاری در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.