افتتاح اولین آزمایشگاه فناوری‌نانوی AFM در هند

هدف از افتتاح اولین آزمایشگاه AFM در کشور هند، کمک به محققان جهت انتخاب بهترین میکروسکوپ‌ نیروی اتمی برای انجام تحقیقات است.

شرکت آکسفورد اینسترومنت اَسیلوم ریسرچ (Oxford Instruments Asylum Research)، اولین آزمایشگاه میکروسکوپ نیروی اتمی فناوری‌ نانو را در کشور هند افتتاح نموده است. این آزمایشگاه جدید در محل ساختمان مرکزی آکسفورد اینسترومنت در موبای واقع شده و به عنوان یک ابزار تحلیلی صنعتی، طراحی و ساخته شده است. آزمایشگاه AFM توسط مانجو کومار، یکی از مدیران کسب و کاری متعهد، و کیشور کومار، از دانشمندان کاربردهای AFM، مدیریت می‌شود. آکسفورد اینسترومنت متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالاو منطبق بر استانداردهای جهانی است. مدیران شرکت با ساخت این آزمایشگاه به دنبالتحقق بخشیدن به تعهدات خود بوده‌اند و همچنین استانداردهای بالایی را برای محققان هندی فراهم می‌کنند.
شرکت اَسیلوم ریسرچ به خاطر پیشگامی فناورانه‌ی خود در زمینه میکروسکوپ نیروی اتمی معروف شده است. آزمایشگاه‌های تحقیقاتی برتر دنیا از میکروسکوپ‌های نیروی اتمی شرکت مذکور به خاطر عملکرد بالا، چندمنظوره بودن و رفع نیازهای مشتریان در کاربردهای مختلف، از تحقیقات مواد گرفته تا علوم زیستی استفاده می‌کنند.
هدف از افتتاح اولین آزمایشگاه AFM در کشور هند، کمک به محققان جهت انتخاب بهترین میکروسکوپ‌ نیروی اتمی برای انجام تحقیقات خود است. آزمایشگاه جدید مجهز به MFP-3D™ کلاسیک و MFP-3D Origin™ است. MFP-3D™ کلاسیک به صورت چندمنظوره در حوزه‌های مختلفی از تعیین مشخصات نانومکانیک گرفته تا نانوالکترونیک و قابلیت‌های کنترلی زیست‌محیطی قدرتمند، استفاده می‌شود.