آیین نامه جدید حمایت از سمینارها و کارگاه‌های ترویجی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ منتشر شد

ستاد توسعه فناوری نانو، ویرایش جدید آیین نامه‌های حمایت از سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو را منتشر کرد.

ستاد توسعه فناوری نانو، با مد نظر قرار دادن سیاست‌های ترویجی ستاد و براساس نظرات، پیشنهادات و همچنین انتقادات ارائه شده توسط مدرسان و نهادهای ترویجی فعال نانو، ویرایش جدید آیین نامه‌های حمایت از سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو را منتشر کرد.

از تغییرات صورت گرفته در آیین نامه‌های جدید نسبت به سال قبل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    افزایش مبلغ حمایت سمینارهای ترویجی دانش آموزی و دبیران از ۳۰ تا ۵۰ درصد،
•    ۵۰% افزایش مبلغ حمایت سمینارهای ترویجی دانشجویی،
•    ۲۵% افزایش مبلغ حمایت از کارگاه‌های آمادگی المپیاد دانش آموزی فناوری نانو،
•    ۴۰% افزایش مبلغ حمایت از کارگاه‌های آمادگی مسابقه ملی فناوری نانو،
•    افزایش ۲۵ درصدی سقف مبلغ حمایت سمینارهای ترویجی دانش‌آموزی و دبیران برای هر استان،
•    افزایش حمایت سمینار ترویجی دبیران در صورت برگزاری در آزمایشگاه‌های دانش آموزی فناوری نانو،
•    حمایت از ارسال بسته‌های آموزشی رایگان برای سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو در صورت تکمیل و ارسال فرم مربوطه،
•    حمایت از پوشش خبری سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی فناوری نانو در سایت آموزش فناوری نانو در صورت تکمیل و ارسال فرم مربوطه،

گفتنی است مطابق آیین نامه جدید لازم است مدت ۲۰ دقیقه از زمان سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی به معرفی ستاد نانو، اهداف و سیاست‌ها و حمایت‌های آن و دستاوردهای نانو در ایران و همچنین معرفی شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو و سایت آموزش فناوری نانو اختصاص یابد. این بخش باید از طریق ارائه فایل پاورپوینت و یا فیلم معرفی ستاد نانو انجام گیرد.

نهادهای ترویجی فناوری نانو بمنظور برخورداری از حمایت مالی، باید پس از برگزاری سمینارهای ترویجی و کارگاه‌های آموزشی و ارسال مستندات برگزاری دوره‌ها از طریق پست، حتماً اطلاعات دوره‌های برگزار شده را به تفکیک و با جزئیات کامل در کارتابل نهاد ترویجی و در بخش «حمایت از سمینارها و کارگاه‌ها» ثبت نمایند.
 
لازم به ذکر است که آیین‌نامه‌های جدید برای تمامی رویدادهای آموزشی و ترویجی که از ابتدای مهرماه ۱۳۹۳ توسط نهادهای ترویجی برگزار می‌گردد قابل اجرا است.

علاقمندان به مشارکت در امر ترویج و آموزش فناوری نانو می‌توانند از طریق مکاتبه با پست الکترونیکی student@nano.ir و یا تماس با شماره ۰۹۱۹۰۲۰۶۱۰۰ برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آیین نامه‌های جدید، نحوه برگزاری رویدادهای آموزشی و ترویجی و دریافت حمایت مالی، اقدام نمایند.
فایل آیین نامه های جدید را از اینجا (+و+) می توانید دریافت نمایید.