ثبت‌نام در دهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نانو آغاز شد

دهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو، ۷ الی ۹ مرداد ماه ۹۴ در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

دهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌ها و گرایش‌های علوم وفناوری نانو و کسانی که پروپوزال پایان نامه آنها مرتبط با فناوری نانو است٬ در تاریخ ۷ الی ۹ مرداد ماه ۹۴ در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

در این دوره‌ دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات ‏کاربردی، به منظور تجاری‌سازی هرچه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری و ‏رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.‏

ثبت‌نام در این دوره از امروز آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت. از اینرو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره، هر چه سریعتر با مراجعه به کارتابل خود در پایگاه اینترنتی ستاد نانو نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دههمین دوره توانمندسازی و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی ‏hre.nano.ir‏ ‏مراجعه نمایید.