حضور محصولات مبتنی بر فناوری نانو در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

چهار شرکت فعال در زمینه فناوری نانو به همراه مرکز توسعه نانو‌پوشش‌ ایران در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور خواهند داشت. این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

چهار شرکت فعال در زمینه فناوری نانو به همراه مرکز توسعه نانو‌پوشش‌ ایران در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه شرکت‌ بسا پلیمر با محصول کفپوش‌های رزینی مقاوم در برابر سایش، شرکت تعاونی تولید رنگ و رزین الوان با محصول نانوسیل الوان، شرکت بهدیس سامان امین با محصول بتن سبک سازه‌ای و شرکت پیشگامان فناوری آسیا با محصول رنگ ضدخش ترافیکی به معرفی محصولات و دستاوردهای خود در زمینه صنعت ساختمان خواهند پرداخت. مرکز توسعه نانوپوشش ایران نیز با معرفی نانوپوشش‌های تزئینی، آنتی باکتریال و مقاوم در برابر سایش آخرین دستاوردهای فناوری نانوپوشش را در این حوزه ارائه خواهد داد.

علاوه بر این، محصولاتی چون پروفیل پنجره‌های ساختمانی UPVC شرکت دنیای پروفیل پی‌وی‌سی غرب، شیشه‌های کنترل‌کننده انرژی(Low-E Glass) گروه صنعتی شیشه کاوه، لوله و اتصالات UPVC پیشگام پلاست اهواز و لوله‌های سه لایه فاضلابی بی‌صدای گروه صنعتی وحید در غرفه فناوری نانو در معرض دید علاقمندان این حوزه قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از غرفه فناوری نانو واقع در سالن ۲۵A در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.