رویکردی پویا برای آموزش تکنسین‌های صنعت در فناوری‌ نانو

در شاین، نسل آتی تکنسین‌هایی که به طور مستقیم نیازهای صنایع فناوری‌ نانو در منطقه شمال غربی اقیانوس آرام (منطقه غربی ایالات متحده و کانادا) را برآورده می‌کنند، آموزش می‌بینند.

کانون آموزش فناوری‌ نانوی صنعت‌محور (SHINE) سیاتل در ایالات متحده آمریکا (SeattleUSA)، که یک مجموعه‌ی آموزشی خلاق با یک مدل بسیار بهره‌ور و منعطف برای آموزش تکنسین‌های نانو است، تعیین اندازه ذرات پراکندگی نور پویایی را شناسایی کرده است که یک تکنیک تحلیلی پایه محسوب می‌شود.
به گفته پیتر کازارینوف، مدیر اجرایی شاین (SHINE)، «در شاین، نسل آتی تکنسین‌هایی که به طور مستقیم نیازهای صنایع فناوری‌ نانو در منطقه شمال غربی اقیانوس آرام (منطقه غربی ایالات متحده و کانادا) را برآورده می‌کنند، آموزش می‌بینند». «بخش مهمی از این فرایند، فراهم کردن بستر لازم به منظور دسترسی دانشجویان به تکنیک‌ها و سیستم‌های تحلیلی است که آن‌ها می‌توانند این تکنیک‌ها را به کار ببرند. ساده‌ترین دلیل انتخاب Zetasizer Nano این است که برای تعیین مشخصات اندازه نانوذرات در این منطقه از این ابزار به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. امکان استفاده آسان از این ابزار، پشتیبانی تخصصی و قابلیت اطمینان، باعث بهره‌مندی مشتریان صنعتی از آن شده است».
شاین به دانشجویان، مربیان، جامعه محلی و بیشتر صنعت، آموزش‌هایی را ارائه می‌کند که بتوانند در حوزه فناوری‌ نانو به کار برند. تعیین مشخصات ذرات نانو به طور مستقیم از توسعه و تولید نانوذرات صنعتی، وسایل دارورسانی ابداعی و داروهای پروتئینی جدید حمایت می‌کند. Zetasizer Nano یک پلت‌فورم کاملاً خودکار برای تعیین مشخصات ذرات نانو در مقیاس ۰٫۳ تا ۱۰ نانومتر است. شاین یکی از ۶ مرکز آموزش فناوری پیشرفته است.