سرمایه‌گذاری جدید برای افزایش ظرفیت تولید نانوبلورهای پراکنده

تکنولوژی‌های پیکسیلیجن، تولیدکننده PixClear® و پیشرو در تولید نانوبلورهای پراکنده اعلام کرد که برای افزایش ظرفیت، نزدیک به سه و چهار دهم میلیون دلار سرمایه‌گذاری جدید انجام شده است. این نانوبلورهای پراکنده در روشنایی LED، روشنایی OLED و فیلم‌ها و روکش‌های

کرایگ باندس، رئیس و مدیر اجرایی شرکت پیکسیلیجن، گفت: «پکسیلیجن افزایش تقاضا برای نانوبلورهای پراکنده خود به ویژه توسط سازنده‌های پیشروی بسته LED (دیود گسیلنده نور) و تولیدکننده‌های پیشروی OLED (دیود گسیلنده نور آلی) را بررسی می‌کند. نانوبلورهای زیرکونیای شفاف و شاخص بالای شرکت ما به وسیله بسیاری از متخصصین به عنوان بهترین در جهان شناخته شده‌اند و به واسطه بهبود شدت نور در نسل جدید نورپردازی حالت جامد و همچنین افزایش راندمان نمایشگرها اهمیت روزافزونی پیدا می‌کنند.»
تاکنون شرکت پیکسیلیجن بیش از ۲۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است و حدود ۱۲ میلیون دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است.
تکنولوژی‌های پیکسیلیجن یک شرکت مواد پیشرفته است که از فناوری‌ نانو برای ایجاد نسل جدیدی از مواد شاخص بالا برای کاربردهای نورپردازی حالت جامد و فیلم‌ها و اجزاء نوری استفاده می‌کند. نانوبلورهای زیرکونیای پراکنده PixClear® این شرکت با استفاده از فرآیندهای استاندارد صنعتی به آسانی در عمده پلیمرهای معمول مانند سیلیکون‌ها، اکریلیک‌ها و اپوکسی‌ها یکپارچه می‌شوند.