استفاده از نوعی نانوژل برای تولید کفپوش کفش

یک شرکت تولیدکننده کفش، با استفاده از تقویت ساختار نوعی پلیمر با نانورس، اقدام به ساخت کفپوش‌هایی کرده که کاملا ضددرد بوده و پای مصرف کننده را از ضربه‌ها و فشارهای دردناک مصون می‌دارد.

شرکت یوکی‌آی‌ای‌اس (UKIES) اولین کف کفش ضد درد مبتنی بر فناوری پتنت‌شده نانوژل را تولید کرد. این محصول هم زیبایی و هم دوام و راحتی زیادی دارد. شرکت UKIES که در بخش مد فعالیت دارد برای افزایش خدمات خود اقدام به طراحی و ساخت این محصول کرده است.
بیشتر کفپوش‌ها از جنس فوم، نوعی پلیمر پلی‌اورتان، هستند که تنها در کوتاه مدت می‌توانند روی پا اثربخش باشند. این شرکت اخیرا موفق به ساخت ترکیبات ترموپلاستیک شده که در آن از نانورس استفاده می‌شود. نانورس می‌تواند دوام مواد ترموپلاستیک را افزایش داده و در نهایت محصولی بدست آید که هم راحت بوده و هم دوام بالایی دارد.
اواش خایتان مدیرعامل شرکت UKIES می‌گوید: « فناوری نانوژل ما دلیل اصلی راحت بودن این کفپوش‌ها است. در این کفپوش‌ها از سیستم چندلایه‌ای استفاده شده که جنس آنها شبیه هم است، این سیستم می‌تواند اثرات فشار وارد شده از کف زمین را مهار کند. روی سطح این کفپوش یک لایه ژل وجود دارد که موجب توزیع فشار می‌شود، فشاری که منشاء دردهای پاشنه است. این کفپوش دو نوع سیستم دفاعی دارد، یک لایه که در مقابل شوک‌ها مقاومت ایجاد می‌کند و دیگری موجب راحتی کف پای شما می‌شود.»
UKIES در حال حاضر روی فناوری نانوژل خود متمرکز شده است که موجب مزیت و برتری محصولات این شرکت نسبت به سایر رقبا می‌شود. این شرکت به زودی کفپوش‌هایی را که با نسل دوم نانوژل ساخته شده به بازار عرضه خواهد کرد.
کاویتا خایتان از طراحان این کفپوش می‌گوید: « در حال حاضر مدل‌های محدودی را اماده داریم اما تا پاییز ۲۰۱۵ طیف وسیعی از رنگ‌ها و مدل‌ها به بازار عرضه خواهد شد. ما زیبایی و راحتی را با این محصولات برای مشتریان به ارمغان می‌آوریم.»
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات به پایگاه اینترنتی این شرکت www.UKIES.con مراجعه کنید.