جلب سرمایه برای توسعه فناوری نانوپوشش

نانوتک سکیوریتی (Nanotech Security) موفق به فروش سهام جدید و کسب بودجه‌ای بیش از دو و نیم میلیون دلار شده‌است. این شرکت قصد دارد تا با استفاده از این بودجه و پولی که پیش از این داشته، فناوری نانوپوشش مورد استفاده در اسکناس‌ها را توسعه دهد.

نانوتک سکیوریتی (Nanotech Security) اعلام کرد این شرکت موفق به جمع‌آوری ۲۶۵۵۰۰۰ حمایت مالی با استفاده از فروش سهام شده‌است. این شرکت بیشتر این مبلغ را با فروش سهام به شرکت‌ها و موسسات به‌دست آورده و تقریبا ۱۷۵۵۷۵ دلار آن را با فروش به کارمندان خود جمع‌آوری کرده است.
دوگ بلک وی مدیرعامل شرکت نانوتک می‌گوید: « ما ازاین که موفق به جلب سرمایه‌ای در این حد شدیم بسیار خرسندیم. این سرمایه‌گذاری اخیر به همراه پولی که از قبل در دست داشتیم می‌تواند بودجه لازم برای فعالیت‌های آتی ما را فراهم کند. ما درصدد ارائه فناوری نانوپوششی برای استفاده در اسکناس‌ها هستیم.»
هر یک واحدی که این شرکت فروخته است برابر با یک سهم از سهام این شرکت بوده که نیمی از سهم وارانتی فروش این شرکت است. هر وارانتی فروش در واقع تضمین فروش هر سهم با قیمت ۵/۱ دلار است. این وارانتی از زمان خرید به مدت ۱۸ ماه اعتبار دارد. این وارانتی می‌تواند به سرعت به انقضا برسد که این حالت زمانی رخ می‌دهد که سهام شرکت در بازار بورس به رقم ۸/۱ و یا بالاتر برسد.