تا پایان سال جاری: ۱۶ استان میزبان نمایشگاه‌های هفته استانی توانا

به گزارش باشگاه نانو، با برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان سال ۱۳۹۴، نمایشگاه‌های هفته استانی توانا در محل آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی نانوی ۱۶ استان کشور با همکاری باشگاه نانو و ادارات آموزش و پرورش استان‌ها برگزار می‌گردد. اولین نمایشگاه در استان مازندران در

این نمایشگاه‌ها با هدف نهادینه شدن فعالیت‌های پژوهشی و تخصصی دانش‌آموزان در حوزه فناوری نانو، تبیین نوع و کارکرد تجهیزات نانو و همچنین فعال شدن آزمایشگاه‌های نانو در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی برپا می‌شود.

بخش اول بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه توانا، شرکت در سمیناری با موضوع آشنایی با مفاهیم و کاربردهای فناوری نانو، دستگاه‌های موجود در آزمایشگاه، نحوه عملکرد و کارایی آنها است و در مرحله بعد، دانش‌آموزان گروه‌بندی شده و با حضور در آزمایشگاه، توسط مدرسان نانو از نزدیک با دستگاه‌ها و نحوه عملکرد آنها آشنا می‌شوند. نمایش محصولات مبتنی بر فناوری نانو نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است. گفتنی است، سعی شده، محصولات ارایه شده مرتبط با دستگاه‌های آزمایشگاه نانو باشد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه‌ها در ۳۱ شهر از ۱۶ استان مازندران، کرمان، گلستان، سمنان، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان و قم تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد. برنامه دقیق همراه با جزئیات این نمایشگاه‌ها را از اینجا دریافت نمایید.

اولین نمایشگاه در استان مازندران در شهرهای نور و بابلسر، ۲۷ تا ۳۰ دی ماه با حضور ۱۱۲۰ دانش‌آموز برگزار شد.

برنامه زمان‌بندی برگزاری نمایشگاه‌های استانی توانا
filereader.php?p1=main_f384a9a24eb0aecc7