عضویت یک تولیدکننده نانوروانساز در انجمن روانسازهای آمریکا

یکی از تولیدکنندگان نانوروانساز در آمریکا به انجمن تولیدکنندگان مستقل روانساز (ILMA) پیوست. این انجمن ۲۵ درصد از روانسازهای مصرفی کشور آمریکا را تولید می‌کند.

نانوتک اینداستریال سولوشن (Nanotech Industrial Solutions,) یکی از تولیدکنندگان روان‌ساز در آمریکا است. این شرکت محصولی موسوم به NanoLub را به بازار عرضه کرده است. نانوتک اخیرا موفق به پیوستن به انجمن تولیدکنندگان مستقل روانساز (ILMA) شده‌است. این شرکت به‌عنوان یک تولیدکننده به این انجمن پیوسته و با این کار به‌عنوان یک تولیدکننده مستقل در این حوزه شناخته می‌شود.
NanoLub یک محصول روانساز مبتنی بر فناوری‌نانو بوده که اولین محصول تجاری‌سازی موفق است که در آن از نانوذرات شبه فولرین چندلایه استفاده شده‌است. این محصول موفق به دریافت جایزه‌ای از سوی نانوتک بریفز (Nanotech Briefs) شده‌است. تود کاولی از مدیران این شرکت می‌گوید: « پیوستن به انجمن ILMA مستلزم جمع‌آوری اسنادی بود که باید توسط داوران این انجمن مورد بررسی قرار می‌گرفت. این انجمن برای بهبود کیفیت اعضاء خود و تامین نیاز مشتریان فیلترهایی برای داوطبین قرار می‌دهد.»
اعضاء این انجمن بیش از یک چهارم از روان‌سازهای مورد استفاده در آمریکا را تولید می‌کنند. این انجمن در سال ۱۹۴۸ تاسیس شده که هدف از آن، افزایش کیفیت در تولید و هماهنگی بیشتر تولیدکنندگان روانساز در آمریکا است. همچنین این انجمن به‌عنوان یک منبع آموزشی و فنی برای قانونگذاران و مصرف کنندگان ایفاء نقش می‌کند.
نانوتک یک شرکت نوآور در حوزه روانسازهای مبتنی بر فناوری‌نانو است که از دی‌سولفیدهای تنگستن شبه فلورین که دارای ساختار معدنی هستند استفاده می‌کند. این ذرات که اولین بار در سال ۱۹۹۲ توسط رشف تنه از موسسه علوم وایزمن کشف شده به‌صورت انحصاری توسط شرکت نانوتک استفاده می‌شود. مسئولان این شرکت افراد خبره و متخصص را در حوزه شیمی و فناوری‌نانو برای پیش برد اهداف خود جذب کرده‌اند. دفتر این شرکت در شهر نیوجرسی آمریکا واقع است.