ششم اسفندماه‌ آخرین زمان ثبت‌نام در سمینار «کاربردی‌سازی پژوهش‌های حوزه فناوری نانو»

سمینار «کاربردی‌سازی پژوهش‌های حوزه فناوری نانو» به همت کارگروه توسعه سرمایه‌های انسانی ستاد نانو ۱۰ اسفند ماه ‌در محل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

کارگروه توسعه سرمایه‌های انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف هدایت محققین این حوزه به سمت حصول دستاوردهای علمی و صنعتی از پژوهش‌های انجام شده در دوره تحصیلات تکمیلی به صورت پایان نامه، مقاله، پتنت و موارد دیگر حمایت می‌نماید.

در همین راستا برای آشنایی بیشتر دانشجویان با حمایت‌‌های ستاد نانو، نحوه ثبت اختراع و مباحث‌ تجاری‌‌سازی و کارآفرینی سمینار یک روزه «کاربردی سازی پژوهش های حوزه فناوری نانو» توسط کارگروه توسعه سرمایه های انسانی برگزار می‌‌شود.

محورهای این سمینار شامل موارد ذیل است:
•    آشنایی با حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
•    انتقال تجربه الگوهای موفق کارآفرینی در حوزه فناوری نانو
•    آشنایی با اختراع و روش ثبت آن
•    از ایده تا تولید مبتنی بر حوزه فناوری نانو

شایان‌ ذکر است، این سمینار مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بوده و به شرکت کنندگان، از سوی ستاد نانو گواهی و پژوهانه خدمات شبکه آزمایشگاهی اعطا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ششم اسفندماه با مراجعه به لینک ثبت نام در بخش «تابلو اعلانات» در صفحه کاربری و تکمیل فرایند ثبت نام در این سمینار شرکت‌ نمایند.