آموزش غیرحضوری فناوری نانو در سایت آموزش نانو؛ اسفند ۹۴

سایت آموزش در راستای بهبود فرایندهای آموزشی، اقدام به برگزاری دوره‌ و سمینارهای آموزشی آنلاین در اسفند ۹۴ نموده است، که شامل دوره آموزشی “آشنایی با فناوری نانو” و سمینارهای “آشنایی با فناوری‌های همگرا” و “کاربرد نانوذرات مغناطیسی در دارورسانی” است.

یکی از اهداف سایت آموزش فناوری نانو فراهم‌آوری بستر آموزشی مناسب جهت دسترسی آسان و سریع علاقه‌مندان به محتوای آموزشی مناسب و مفید در حوزه فناوری نانو است. از برنامه‌های پیش‌رو در این راستا، برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی آنلاین تحت پلتفرم کلاس مجازی است.

از مزایای این دوره‌ها و سمینارهای آنلاین می‌توان به کاهش هزینه آموزش، سهولت حضور در کلاس‌های مجازی، تنوع دروس و زمان انتخاب آن، کاهش هزینه رفت‌وآمد و انعطاف‌پذیری بالای آموزش اشاره نمود.

در حال حاضر برنامه‌های آموزشی آنلاین سایت شامل برگزاری دو سمینار ۲ ساعته و دو دوره سه جلسه‌ای تا پایان اسفند ماه ۹۴ با تدریس مدرسان فناوری نانو با تراز الف است.

عنوان دوره
۱- آشنایی با فناوری نانو (بخش مفاهیم، نانوساختارها و سنتز)
۲- آشنایی با فناوری نانو (بخش روش‌ها و تجهیزات شناسایی و کاربرد)

عنوان سمینار
۱- آشنایی با فناوری‌های همگرا
۲- کاربرد نانوذرات مغناطیسی در دارورسانی

شایان ذکر است که ثبت‌نام در این کلاس‌ها از طریق کارتابل افراد در سایت ستاد صورت می‌گیرد؛ ظرفیت شرکت در دوره‌ها محدود و ثبت‌نام در این دوره‌ها رایگان است.
برای اطلاع از تاریخ و جزییات مربوط به سرفصل‌های دوره‌ها و سمینارها به سایت آموزش فناوری نانو مراجعه کنید.

توجه: هرگونه تغییری در برنامه کلاس از طریق سایت آموزش نانو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای ثبت‌نام در این دوره‌ها و سمینارها بر روی این لینک کلیک کنید.