حضور فناوران با محصولات مبتنی بر فناوری نانو در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران

فناوران با محصولات مبتنی بر فناوری نانو در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه شش فناوری و محصول در معرض دید صنعتگران و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات، نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری فیمابین دست اندرکاران حوزه محیط زیست است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می‌نماید.

شرکت‌ها و فناوران در حوزه فناوری نانو در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران در سالن ۲۷ غرفه ۴۲۳ حضور خواهد داشت. پانزدهمین دوره این نمایشگاه بین المللی در تاریخ ۱۰ الی ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در غرفه فناوری نانو، شرکت دانش پژوهان صنعت نانو با ارائه دستگاه خانگی تصفیه آب خاکستری با استفاده از غشاهای نانوساختار سرامیکی، شرکت تراوا گستر آریا با ارائه مدول غشایی پیچشی صنعتی نانوکامپوزیتی اولترافیلتراسیون، شرکت ریزفناوران شیمی سبز با ارائه سامانه نانوکامپوزیت-فتوکاتالیست پلیمری نوین جهت حذف آلاینده های صنعتی و میکروبی، شرکت نانو پلاست جلفا ارس با ارائه کیسه زباله نانو کامپوزیت آنتی باکتریال با رایحه گیاهان دارویی، شرکت نانو ساختار مهرآسا با ارائه نانو فیلتر هوای خودرو و شرکت مدبران توسعه سلامت ایرانیان (متسا) با ارائه ماسک نانو الیاف حضور خواهند داشت.