چشم‌انداز بازار جهانی فناوری‌نانو تا سال ۲۰۲۲

فناوری‌نانو که اغلب به عنوان انقلاب صنعتی جدید یاد می‌شود، به خاطر داشتن دامنه گسترده‌ای از کاربردهای بالقوه و حیطه گسترده تجاری، به سرعت در حال رشد است.

فناوری‌نانو به عنوان یک فناوری با اهداف چندگانه با داشتن کاربردهای بالقوه فراوان در بخش‌های مختلف اقتصاد جهانی نظیر سلامت، محصولات مصرفی، انرژی، کشاورزی و … به سرعت در حال رشد است. فناوری‌نانو که اغلب به عنوان انقلاب صنعتی جدید یاد می‌شود، به خاطر داشتن دامنه گسترده‌ای از کاربردهای بالقوه و حیطه گسترده تجاری، رشد سریعی را تجربه می‌کند. بر اساس گزارش جدید، انتظار می‌رود که بازار جهانی فناوری‌نانو در دوره زمانی ۲۰۲۲-۲۰۱۶ با نرخ رشد ناخالص ترکیبی سالیانه ۱۷٫۵ درصد افزایش یابد. با این میزان رشد، این حوزه دربرگیرنده فرصت‌های گسترده‌ای برای فعالین این صنعت بوده تا بتوانند بازار این بخش را تصاحب کنند.
گزارش «چشم‌انداز بازار جهانی فناوری‌نانو ۲۰۲۲»، صنعت فناوری‌نانو را بر اساس بخش‌های تحقیقاتی بخش‌بندی نموده و روندهای کلیدی بازار که در برگیرنده فرصت‌های بسیار خوش‌آتیه‌ای است را تحلیل کرده است. بازار جهانی فناوری‌نانو در سال ۲۰۱۵ میلادی به خاطر داشتن شاخص‌های کلیدی خاص نظیر کسب بخش‌ قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و عمومی در تحقیق و توسعه، و پیمان‌ها و همکاری‌های راهبردی در بین کشورها، شاهد رشد گسترده‌ای بوده است.
در چارچوب گزارش جدید، بازار کنونی فناوری‌نانو براساس بخش تحلیل شده و در عین حال سناریوهای کنونی بازار و پیش‌بینی‌های بخش‌های اشاره شده تا سال ۲۰۲۱ پوشش داده شده است. این گزارش تمامی بخش‌های اصلی بازار فناوری‌نانو را تحلیل نموده و پیشرفت‌های کلیدی هربخش را نیز پوشش داده است.
گزارش جدید تحقیق و توسعه کشورها، تامین مالی و مقررات در ۱۳ کشور اصلی نظیر آمریکا، فرانسه، آلمان، روسیه و … را دربرگرفته و میزان سرمایه‌گذاری‌ها و پیشرفت‌های اخیر در این حوزه را پوشش داده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی مراجعه نمایند.
http://www.researchandmarkets.com/reports/3512791/global-nanotechnology-market-outlook-2022#pos-1