در جستجوی افزایش بهره‌وری تولید آلیاژهای نانوساختار

شرکت نانواستیل قصد دارد در نشست سالانه کلینتک شرکت کند. هدف از شرکت در این رویداد، یافتن راهکارهای افزایش بهره‌وری و کارایی در تولید آلیاژهای نانوساختار است.

نانواستیل (NanoSteel) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید فولادهای نانوساختار است. در طول ۱۲ سال گذشته، این شرکت موفق به ارائه آلیاژهای مختلفی از آهن شده‌است. همچنین پوشش‌های نانوساختار مختلفی را برای استفاده در حوزه‌های مختلف ارائه کرده است. محصولات این شرکت در بخش نفت و گاز، خودروسازی و صنعت معدن کاربردهای وسیعی دارد.
نانواستیل قرار است در نشست سالانه کلینتک (Cleantech) شرکت کند. این نشست به‌صورت سالانه برگزار شده و در مدت سه روز به بررسی روش‌های تولید ارزان و زیست‌سازگار می‌پردازد. نانواستیل با شعار بازار در سال ۲۰۲۰ در این نشست شرکت می‌کند و قصد دارد تا نشان دهد چگونه با افزایش بهره‌وری و کارایی به اهداف بازاریابی خود برسد. مدیران شرکت نانواستیل اعلام کردند که در این نشست با شرکت‌هایی که روی افزایش بهره‌وری متمرکز باشند، تعامل بیشتری خواهند داشت.
در واقع این شرکت قصد دارد تا با ارائه موادی ارزان، سبک، غیرسمی و با قابلیت بازیافت مجدد به تولیدکنندگان و صنایع مختلف کمک کند تا قدرت رقابت‌پذیری بیشتری داشته باشند.
هر سال شرکت‌های بیشتری در حوزه تولید مواد پیشرفته در این نشست شرکت دارند. این شرکت‌ها، با شرکت در این نشست فرصت بیشتری برای تعامل با مخاطبین خواهند داشت. همچنین این فرصت وجود خواهد داشت تا آنها درباره خلاقیت‌ها و نوآوری‌های خود با متخصصان گفتگو کنند.
شرکت نانواستیل از سال ۲۰۱۱ تاکنون، ۵ مرتبه موفق به دریافت جایزه R&D 100 Awards برای طراحی آلیاژهای نانوساختار شده‌است.