حضور موسسه خدمات فناوری تا بازار در Iranlabexpo2016

کارشناسان موسسه خدمات فناوری تا بازار با حضور در غرفه این موسسه واقع در طبقه دوم سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی به معرفی و ارائه خدمات و تسهیلات تجاری‌سازی به شرکت‌ها و فناوران می‌پردازند.

موسسه خدمات فناوری تا بازار در چهار بخش، «خدمات تجاری‌سازی»، «ارزیابی شرکت‌ها»، «کریدور صادرات» و «کانون پتنت ایران» با هدف تسریع در تجاری‌سازی و افزایش نرخ موفقیت شرکت‌ها به ارائه خدمات و مشاوره به شرکت‌های حاضر در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران می‌پردازد.

از جمله خدمات واحد توسعه خدمات تجاری‌سازی این موسسه می‌توان به ارائه آموزش با محوریت موضوعات مدیریتی، مشاوره‌های حقوقی، بازارگانی و غیره، طرح کسب‌و‌کار، رصد بازار، بازاریابی، طراحی وب‌سایت، حسابداری و تامین مالی اشاره نمود.

شایان ذکر است، تا ظهر چهارمین روز برگزاری این نمایشگاه بیش از ۸۰ مورد مراجعه در راستای آشنایی و درخواست خدمات مشاوره و دریافت مجوز‌ها و استانداردها به این بخش شده است.

در  بخش کریدور صادرات این موسسه نیز خدماتی چون، مشاوره‌های بازرگانی و صادرات، آموزش‌های بازرگانی و صادرات، طراحی صنعتی و بسته‌بندی صادراتی، گواهینامه‌ها و مجوزهای بین‌المللی‌، تحقیقات بازار بین‌المللی و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی ارائه می‌شود. در چهارمین نمایشگاه ساخت ایران در این بخش بیش از ۱۰۰ درخواست و مراجعه جهت خدمات ذکر شده انجام گرفته است.

شایان ذکر است، در بخش کانون پتنت نیز در این مدت بیش از ۱۲۰ مراجعه در راستای آشنایی با خدمات و تجاری‌سازی اختراعات و در بخش نانومقیاس نیز حدود ۳۰ مراجعه در مدت برگزاری نمایشگاه صورت گرفته است.

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از ۵ تا ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن‌های خلیج‌فارس، ۴۰، ۴۱ و میلاد، برگزار می‌شود.

گزارش لحظه‌ به‌ لحظه این رویداد در این صفحه قابل مشاهده است.