دوره آموزشی «نانوپوشش‌ها در صنایع» ویژه مدرسین فناوری نانو برگزار می‌شود

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نظر دارد به منظور افزایش سطح کیفی و محتوایی در سمینارهای آشنایی صنایع با فناوری نانوپوشش‌ها و کاربردهای صنعتی آنها و ارائه اطلاعات فنی به مدرسین فناوری نانو، دوره‌ای آموزشی را در ۷ حوزه صنعتی، از هفته آخر مردادماه سال جاری

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نظر دارد به منظور افزایش سطح کیفی و محتوایی در سمینارهای آشنایی صنایع با پوشش‌های نانو و کاربردهای آن و ارائه اطلاعات فنی به مدرسین فناوری نانو، دوره‌ای آموزشی را  با موضوع نانوپوشش‌ها در صنایع، از هفته آخر مردادماه سال جاری (از ۲۸ مردادماه) برگزار نماید.

جدول زمانی و موضوع جلسات مذکور بشرح زیر است:

filereader.php?p1=main_13264068d108c6901

از تمامی دارندگان گواهی معتبر تدریس فناوری نانو که در آینده قصد برگزاری سمینارهای ترویج صنعتی در موضوعات مرتبط با نانوپوشش‌ها را دارند، دعوت می‌شود تا بصورت رایگان و حداکثر در دو موضوع، در این دوره‌ها ثبت‌نام و شرکت نمایند.

برای این منظور لازم است فرم مشخصات شرکت‌کننده (نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، رایانامه) و نام ۲ موضوع مورد علاقه خود را برای حضور از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل به پست الکترونیکی ips@nano.ir ارسال نمایند.

شایان ذکر است تنها آن دسته از عزیزانی که در این دوره‌ها حضور یابند، ضمن دریافت گواهی پایان دوره، مجوز برگزاری سمینارهای ترویج صنعتی در حوزه نانوپوشش‌ها را خواهند داشت.

سایر موارد پس از اعلام مشخصات اولیه به اطلاع متقاضیان شرکت در دوره خواهد رسید.

شایان ذکر است، با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیکی ips@nano.ir  یا شماره ۰۹۳۰۷۲۵۹۵۹۵ اقدام نمایند.