برگزاری Nano Korea 2016 با حضور ۳۵۰ شرکت از ۱۵ کشور

نمایشگاه Nano Korea 2016 از ۱۳ تا ۱۵ جولای سال جاری در کشور کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه ۳۵۰ شرکت از ۱۵ کشور جهان حضور دارند که به معرفی دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

نمایشگاه Nano Korea 2016 در مرکز نمایشگاه بین‌المللی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. نمایشگاه سال جاری روی نوآوری‌های مختلفی در حوزه فناوری‌ نانو متمرکز است و پیشرفت‌ها و دستاوردهای به دست آمده در این حوزه را ارائه خواهد کرد.
این رویداد از ۱۳ تا ۱۵ جولای برگزار خواهد شد و بیش از ۳۵۰ شرکت از ۱۵ کشور جهان در آن به معرفی فناوری‌های خود خواهند پرداخت.
این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی نانومواد با خواص ویژه است؛ ترکیباتی نظیر پوشش‌ها یا سیالات نانومقیاس که حاوی نانوموادی نظیر نانولوله‌های کربنی یا گرافن هستند. نانوپودر، فناوری هیترهای فیلمی، نانوفیلترها و ادوات کاهش مصرف انرژی از جمله فناوری‌ها و محصولاتی هستند که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
در این نمایشگاه فرآیندها و تجهیزات نیمه‌هادی نظیر اسپاترها، اچ‌کننده‌های پلاسما، PECVD و ALDs عرضه می‌شود. غرفه‌های ویژه‌ای نیز برای بخش تجهیزات آنالیز، اندازه‌گیری و تولید اختصاص داده شده‌است، به طوری که ابزارهایی نظیر لیزر برای استفاده در صنعت نانوالکترونیک در این غرفه‌ها عرضه می‌شود.
سخنران اصلی این نمایشگاه پروفسور جان روگرز از دانشگاه ایلینویز و دکتر میچیهارا ناکامورا از آژانس علم و فناوری ژاپن هستند.
یک بخش صنعتی نیز در حاشیه این نمایشگاه وجود دارد که روی تقاضا در بخش تجاری‌سازی فناوری‌ نانو در صنعت متمرکز است. شرکت‌هایی نظیر باسف، ۳M، هانووا کمیکال و ال جی نقطه نظرات خود را در این بخش عرضه خواهند کرد.
کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.