هجدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو برگزار می‌شود

هجدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو، ۳ تا ۵ شهریورماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو با هدف ارائه آموزش‌های مورد نیاز به دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های نانو-با گرایش‌های مختلف- برای حضور در تجارت فناوری و رسیدن از ایده تا بازار برگزار می‌شود.

گفتنی است، در این دوره‌ها، دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات کاربردی به منظور تجاری‌سازی هرچه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری و رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.

در این راستا هجدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو، از ۳ تا ۵ شهریورماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۱۲ مردادماه، با مراجعه به کارتابل خود در پایگاه اینترنتی ستاد نانو نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است، اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد در صفحه اینترنتی دوره‌های توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو در دسترس قرار دارد.