فروش نانوراکتور تصفیه روغن سویا به لهستان

شرکت تولیدکننده نانوراکتور استخراج و تصفیه روغن سویا، موفق به فروش یکی از نانوراکتورهای خود به یک شرکت لهستانی شده است. این نانوراکتور ظرفیت تصفیه ۵۰۰ تن روغن در روز را داراست.

کویتیشن تکنولوژیز (Cavitation Technologies) اعلام کرد که گروه داسمت بالسترا، شریک راهبردی این شرکت، نانوراکتور CTi Nano Reactor TM با ظرفیت ۵۰۰ تن در روز را به فروش رسانده است. این نانوراکتور برای استخراج روغن سویا به یک شرکت لهستانی فروخته شده است که تقریباً ۲۰۰ هزار دلار درآمد برای کویتیشن به ارمغان آورده است.
گورودنیتسکی از مدیران شرکت کویتیشن می‌گوید: «ما از دریافت این سفارش خرید از اروپا بسیار خُرسند هستیم. ما توجه خاصی برای بازاریابی و فروش در این منطقه معطوف کرده‌ایم و منتظر تسریع رشد و افزایش فروش در آینده هستیم. توجه بسیاری از مشتریان از سراسر جهان به این فناوری معطوف شده است و آن‌ها از مزیت‌های این راکتور نسبت به فناوری‌های رایج آگاه شده‌اند. کارایی بالا و کاهش هزینه از جمله مزیت‌های این نانوراکتور جدید نسبت به فناوری‌های موجود در بازار است.»
شرکت CTi در سال ۲۰۰۷ با هدف طراحی و ساخت ادوات و سامانه‌های مورد استفاده در فرآوری و استخراج روغن تأسیس شد. این شرکت برای حوزه‌هایی نظیر تولید سوخت تجدیدپذیر، سامانه‌های پتروشیمی، استخراج روغن از جلبک، تصفیه آب و تولید نوشیدنی نانوراکتور ویژه‌ای طراحی کرده است. فناوری ساخت نانوراکتور این شرکت به صورت پتنتی به ثبت رسیده است. این فناوری امکان تصفیه روغن با کارایی بالا را فراهم کرده، به طوری که هزینه کار کم شده و اثرات منفی زیست‌محیطی فرآیند کاهش می‌یابد.
گروه داسمت بالسترا در بخش ارائه خط تولید و تجهیزات صنعتی در حوزه‌های ذیل در سراسر جهان فعالیت دارد:

  • روغن، چربی و غذای حیوانات
  • پاک‌کننده‌ها، سورفاکتانت‌ها و مواد شیمیایی مرتبط با این حوزه
  • بیودیزل و مواد شیمیایی پایه روغنی

این گروه صنعتی یک تیم تحقیق و توسعه به صورت ویژه برای کار در حوزه فرآیندهای شیمیایی مرتبط با روغن و چربی دارد. این شرکت که زیر نظر یک هلدینگ فرانسوی است، مشتریان متعددی از سراسر جهان دارد.