آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی پنجمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی

موسسه آزما فناور پژوهان وندا، برگزارکننده دوره‌های آموزشی – تخصصی حوزه علوم آزمایشگاهی، کارگاه‌های آموزشی را همزمان با پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حمایت آزمایشگاه حسگر مواد صبا، از تاریخ چهارم تا هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن خلیج‌فارس برگزار می‌کند.

موسسه آزما فناور پژوهان وندا، برگزارکننده دوره‌های آموزشی – تخصصی حوزه علوم آزمایشگاهی، کارگاه‌های آموزشی را همزمان با پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حمایت آزمایشگاه حسگر مواد صبا، از تاریخ چهارم تا هفتم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن خلیج‌فارس برگزار می‌کند.

ثبت‌نام این کارگاه‌های آموزشی که از ۱۶ فروردین شروع و تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد، شامل هشت دوره است که در چهار روز برگزار می‌شود.

عناوین کارگاه‌های آموزشی نیز شامل:

– دوره آموزشی چگونه ایده‌های ماندگار بسازیم؛
– دوره آموزشی اندازه‌گیری سطح ویژه به روش BET؛
– دوره آموزشی طراحی آزمایشات DOE؛
– دوره آموزشی آشنایی با تکنیک طیف‌سنج مادون قرمز، مبانی و کاربردهای FTIR؛
– دوره آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا HPLC؛
– دوره آموزشی کروماتوگرافی جرمی– طیف‌سنجی جرمی GC-MS؛
–  دوره آموزشی طیف‌سنج مرئی فرابنفش UV-VIS؛
– دوره آموزشی آشنایی با دستگاه الکتروفورزموئین.

گفتنی است؛ مبلغ ثبت‌نام آزاد این دوره‌ها ۱۱۰،۰۰۰ تومان است، اما با حمایت مالی آزمایشگاه حسگر مواد صبا این دوره‌ها با ۸۰ درصد تخفیف و تنها با مبلغ ۲۵،۰۰۰ تومان ثبت‌نام می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت‌نام به صفحه ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی موسسه آزما فناور پژوهان وندا مراجعه و پس از وارد کردن مشخصات در قسمت ثبت‌نام، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت ۶۲۱۹۸۶۱۰۲۰۰۲۶۷۸۶ بانک سامان به نام موسسه آزمافناورپژوهان وندا واریز نموده و جهت تکمیل ثبت‌نام با شماره ۰۲۱۶۶۰۶۹۹۱۵ و یا ۰۲۱۶۶۱۵۷۳۰۶ و یا ۰۲۶۳۳۳۲۴۰۷۸ و یا ۰۹۱۰۶۹۸۳۸۳۱ و یا ۰۹۱۰۶۹۸۳۸۳۳ در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران هر سال در اردیبهشت‌ماه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای سیاست‌های کلان تقویت اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.