شماره اول از جلد هفت مجله JNS منتشر شد

شماره اول از جلد هفت (Volume 7, Issue 1, Winter 2017) مجله Journal of Nanostructures وابسته به دانشگاه کاشان منتشر شد.

شماره اول از جلد هفت (Volume 7, Issue 1, Winter 2017) مجله Journal of Nanostructures وابسته به دانشگاه کاشان منتشر شد. در این شماره ۱۰ مقاله به صورت Research Paper از محققان و دانشگاه‌های مختلف داخلی  و خارجی  در زمینه‌های  سنتز، شناسایی و کاربرد نانومواد مختلف در حوزه‌های گوناگون به چاپ رسیده است.

۵۰٪ مقالات این شماره از مجله را مقالات خارجی از کشورهای آمریکا، مکزیک، چین، هند و آفریقای جنوبی تشکیل می‌دهد. علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده و دریافت مقالات این شماره از مجله به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند.

مجله Journal of Nanostructures توسط دانشگاه کاشان از سال ۲۰۱۱ شروع به پذیرش و چاپ مقاله در حوزه‌های مختلف علم و فناوری نانو نموده و هر سال چهار شماره از آن به چاپ می‌رسد. لازم به ذکر است که سردبیر مجله مسعود صلواتی نیاسری، استاد تمام گروه نانوشیمی دانشگاه کاشان و دانشمند بین‌المللی ISI سه رشته‌ای (شیمی، علم مواد و مهندسی شیمی) است.

از جمله اعضاء مطرح هیات تحریریه مجله JNS می‌توان به این محققان اشاره نمود:

Ali Khademhosseini, Harvard-MIT Health Sciences and Technology
Morteza Mahmoudi, Harvard Medical School
Yitai Qian, University of Science and Technology of China
Taeghwan Hyeon, Seoul National University, South Korea
Vinod Kumar Gupta, University of Johannesburg, Johannesburg, South Africa
 Ali Reza Badiei, University of Tehran, Iran

این مجله هم اکنون در نمایه ESCI سایت تامسون رویترز و CAS نمایه شده است. علاوه بر این، این مجله در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه بوده و دارای رتبه علمی – پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. علاقمندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، براساس آیین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، به نویسندگان مقالات فناوری نانوی چاپ شده در مجله JNS با توجه به نمایه شدن آن در ESCI، مبلغ  ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان حایت تشویقی تعلق می‌گیرد.