برگزاری نمایشگاه فناوری‌ نانو برای بازدیدکنندگان موزه

نمایشگاه ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان موزه Discovery Children برگزار شده که در آن آموزش‌هایی در حوزه فناوری‌ نانو به بازدیدکنندگان داده می‌شود.

موزه Discovery Children اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه گردشگری فناوری‌ نانو کرده است. در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان آموزش‌هایی نیز داده می‌شود.
در این نمایشگاه به چگونگی ایجاد مواد و فناوری‌های جدید با استفاده از فناوری‌ نانو پرداخته می‌شود. برای این کار از روش چیدمان اتم‌ها و با راهبرد پایین به بالا استفاده می‌شود. این آموزش به بازدیدکنندگان مسیرهای تازه‌ای برای جستجو در فضاهای غیرقابل رؤیت ایجاد می‌کند.
این نمایشگاه در یک فضای صمیمی و خانوادگی برگزار شده و به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که چگونه فناوری‌ نانو احتمالاً روی تغییر در سبک زندگی انسان تأثیر می‌گذارد و می‌تواند منجر به تولید محصولاتی نظیر کامپیوترهای سریع‌تر، لباس‌های ضدلک و داروهای جدید شود.
بازدیدکنندگان می‌توانند روی ساختارهای بسیار کوچک متمرکز شده و زیبایی اجسام سنتز شده توسط بشر را در بزرگنمایی‌های بالا مشاهده کنند. آنها قادر خواهند بود تا خود را در مدل‌های اتمی و مولکولی غوطه‌ور کرده و دنیای این اتم‌ها را یک میلیون برابر بزرگتر کنند.
این موزه در شهر لاس‌وگاس بوده و۵۸ هزار فوت مربع مساحت دارد.