پورتالی برای معرفی کرم‌های پوستی حاوی فناوری اَبـَرمولکول

ویلاکتو بیو (Vilacto Bio) که در حوزه فناروی ابرمولکول‌ها فعالیت دارد، پورتالی راه‌اندازی کرده که در آن محصولات کرم پوستی حاوی ابرمولکول این شرکت عرضه می‌شود.

ویلاکتو بیو (Vilacto Bio) یکی از شرکت‌های زیست‌فناوری است که روی توسعه فناوری لاکتواکتیو (Lactoactive) کار می‌کند. لاکتواکتیو یک ابرمولکولی است که به شدت مورد توجه شرکت‌های داروسازی قرار دارد. نتایج تحقیقات متعدد نشان داده است که این ابرمولکولی می‌تواند برای درمان برخی بیماری‌ها نظیر التهاب، دیابت، پیری پوست و مشکلات مربوط به پوست مورد استفاده قرار گیرد.
این شرکت به دنبال توسعه بیشتر این فناوری است تا از آن برای ساخت محصولاتی نظیر کرم‌های پوستی برای مصارف پزشکی و زیبایی استفاده کند. همچنین درصدد فروش لیسانس فناوری ابرمولکولی خود به شرکت‌ها به ویژه صنایع داروسازی است.
اخیراً مسئولان شرکت ویلاکتو بیو اعلام کردند که این شرکت پورتال تجاری خود را در آمریکا راه‌اندازی کرده است. از این پس مشتریان این شرکت در آمریکا می‌توانند به کرم‌های پوستی این شرکت که در آنها از فناوری ابرمولکولی استفاده شده‌است، از طریق این پورتال دسترسی پیدا کنند. این شرکت محصولات محافظت از پوست که حاوی لاکتواکتیو است و موجب تأثیرات قابل توجه روی پوست می‌شود را در این پورتال قرار داده است. این کرم‌ها می‌توانند موجب صاف شدن پوست، زیبایی و آبرسانی به پوست می‌شوند.
این پورتال با آدرس www.vilacto.com قابل دسترسی است.
در حال حاضر مردم آمریکا در تمام ایالت‌ها می‌توانند به این محصولات دسترسی داشته باشند و فرصت استفاده از این محصولات و مقایسه آن با دیگر محصولات موجود در بازار را داشته باشند. از آنجایی که این محصولات به دلیل استفاده از فناوری ابرمولکولی دارای خواص ویژه‌ای هستند، اثرات جانبی کمتری روی بدن دارند؛ بنابراین نسبت به محصولات رایج متمایزند.
گرت آندرسون، مدیرعامل شرکت ویلاکتو بیو، می‌گوید: «ایجاد این پورتال گام مهم دیگری در مسیر توسعه شرکت ما است. ما بسیار خوشحالیم که خبر راه‌اندازی این پورتال همگانی می‌کنیم.»