حمایت مالی از تولید کننده نوپای نقاط کوانتومی

یک شرکت نوپا در حوزه تولید نقاط کوانتومی، موفق به دریافت حمایت مالی برای توسعه کسب و کار خود شده‌است. قرار است این وام در طول سه سال، ۲۰ فرصت شغلی با درآمد تقریباً ۷۰ هزار دلار در سال ایجاد خواهد کرد.

شرکت یوبی کیودی (UbiQD) شرکتی نوپا در حوزه فناوری‌ نانو است. این شرکت اخیراً موفق به دریافت حمایت مالی ۳۲۵ هزار دلاری از انجمن ایالتی لوس آلموس برای خرید ساختمان شده‌است.
این حمایت مالی به‌صورت وام در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد تا بخشی از هزینه های توسعه زیرساختی خود را تأمین کند. این وام بدون بهره به مدت سه سال بازپرداخت خواهد شد. این حمایت مالی هم موقعیت شرکت یو‌بی‌کیودی را بهبود می‌دهد و هم موجب اشتغال‌زایی در منطقه می‌شود.
در اطلاعیه‌ای این شرکت آمده است که در مدت سه سال، این شرکت ۲۰ فرصت شغلی تمام وقت با میانگین دستمزد تقریباً ۷۰ هزار دلار ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر این شرکت ۸ کارمند دارد که بیشتر در لوس‌آلموس زندگی می‌کنند. این شرکت از بودن در این منطقه ابراز رضایت کرده و اعلام داشته که در توسعه فعالیت‌های کسب و کار در این منطقه موافق است. یو‌بی‌کیودی با کسب و کار خود موفق می‌شود که تنوع اقتصادی منطقه را افزایش دهد و مواد جدیدی ارائه کند، به شکلی که فعالیت‌های آن هیچ تداخلی با شرکت‌های حاضر در این منطقه نداشته و رقیبی برای صنایع فعلی این منطقه نباشد. این شرکت پیش‌بینی کرده تا سال ۲۰۲۲ درآمد سالانه خود را به ۱۰۰ میلیون دلار برساند.
هانتر مکدانیل، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت یو‌بی‌کیودی، می‌گوید که این شرکت از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در واقع این شرکت نتیجه انتقال فناوری از آزمایشگاه ملی لوس‌آلموس است. فعالیت اصلی یو‌بی‌کیودی‌ در حوزه نقاط کوانتومی در تولید نمایشگر است.
کریس چاندلر از انجمن لوس‌آلموس می‌گوید: «ما از توسعه این فناوری و پیشرفت شرکت یو‌بی‌کیودی خرسندیم. این حمایت مالی نیز در این راستا و به دلیل عملکرد قابل توجه این شرکت طی سه سال گذشته صورت گرفته است.»