برگزاری یازده کارگاه آموزشی در خلال نمایشگاه فناوری نانو

یازده کارگاه آموزشی هم‌زمان با دهمین نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ چهاردهم تا هفدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج‌فارس برگزار خواهد شد.

این دوره‌ها که تحت حمایت دبیرخانه نمایشگاه نانو برگزار می‌شود به مباحثی مانند: آشنایی با دستگاه‌های آزمایشگاهی پرکاربرد در حوزه فناوری نانو اعم HPLC، GC، UV-VIS، DSC، SPM، TEM،SEM، و XRD پرداخته می‌شود. همچنین در حوزه ایمنی در آزمایشگاه، آشنایی با مبانی استاندارد آزمایشگاهی ISO 17025 و اصول اولیه طراحی آزمایش‌ها (DOE) آموزش‌های مقدماتی ارائه خواهد شد.
محققان فعال در حوزه فناوری نانو و کارشناسان آزمایشگاه‌ها با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با دستگاه‌ها و روش‌های آزمایشگاهی آشنا شوند. موسسه آزما فناور پژوهان وندا برگزارکننده‌ی دوره‌های آموزشی تحت حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو است و همه‌ساله دوره‌های متعددی در حوزه علوم آزمایشگاهی برگزار خواهد کرد. دوره‌های مقدماتی و پیش‌نیاز در نمایشگاه برگزار می‌شود و دوره‌های پیشرفته‌تر در محل آزمایشگاه‌های کشور و به‌صورت عملی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت موسسه وندا (www.vandazma.ir) مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۱۵۷۳۰۶ یا ۰۲۱۶۶۰۶۹۹۱۵ یا ۰۹۱۲۵۸۰۳۲۸۴ تماس بگیرند.