بازاریابی و معرفی محصولات در حاشیه کنفرانس لایه‌نشانی

شرکت ورسوم متریالز (Versum Materials) با شرکت در کنفرانس لایه نشانی اتمی در کلرادو محصولات جدیدخود رابه شرکت‌کنندگان این کنفرانس معرفی کرد. این شرکت برنامه‌ای موسوم به VMLaunch دارد که با استفاده از آن با مشتریان خود ارتباط نزدیک برقرار کرده تا نیازهای آن‌ها را شناسایی کند.

ورسوم متریالز (Versum Materials) یکی از شرکت‌های پیشرو در تأمین مواد برای صنعت نیمه‌هادی است. ورسوم با هدف معرفی محصولات و فناوری‌های خود، در کنفرانس لایه‌نشانی که ماه جولای سال جاری میلادی در دنور کلرادو برگزار شد، شرکت کرده است. در این کنفرانس متخصصان حوزه لایه نشانی اتمی حضور داشتند و به بحث و بررسی در حوزه اچ لایه اتمی پرداختند.
این شرکت فناوری اورگانوسیلان و اورگانومتال (ترکیبات آلی فلزی) خود را به شرکت‌کنندگان در این کنفرانس معرفی کرد. همچنین درباره برنامه VMLaunch خود سخن گفت. ورسوم محصولات خود را به متخصصان حوزه شیمی معرفی کرد؛ افرادی که به دنبال مواد با کیفیت بالا به‌منظور استفاده در بخش الکترونیک هستند. ورسوم دارای تخصص بالایی در بخش شیمی بوده و محصولاتی نوآورانه برای تأمین نیاز صنعت نیمه‌هادی دارد.
سورش راجارامان از مدیران بخش بازاریابی و کسب‌و‌کار این شرکت می‌گوید: «ما از طریق برنامه VMLaunch همکاری نزدیکی با مشتریان خود داریم تا خدمات آنالیزی و مواد با کیفیت بالا را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. محصولات ما می‌تواند در داخل شرکت تولید یا از منابع دیگر تهیه شده باشد.»
ورسوم علاوه بر تأمین مواد شیمیایی و نیاز صنعت نیمه‌هادی در بخش نمایشگر نیز فعالیت دارد. از مزیت‌های این شرکت می‌توان به کیفیت بالا، ایمنی و اعتماد به محصولات آن‌ها اشاره کرد که به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در جهان شناخته می‌شوند. شرکت ورسوم نسل جدید محصولاتی نظیر دوغاب CMP، دی‌الکتریک لایه‌نازک و فیلم‌های فلزی اشاره کرد. همچنین این شرکت محصولات اچ کردن، محلول‌های تمیزکاری و تجهیزات مورد استفاده در صنعت نیمه‌هادی را به بازار عرضه می‌کند. فروش سالانه این شرکت بالغ بر یک میلیارد دلار بوده و در حال حاضر ۲۰۰۰ کارمند دارد. این شرکت کارخانه‌های مختلفی در آمریکای شمالی و آسیا داشته و دفتر مرکزی آن در آریزونا قرار دارد.