شرکتی که طی دو دهه، رشد درآمد دو رقمی داشته است!

شرکت مور نانوتکنولوژی سیستمز (Moore Nanotechnology Systems) طی دو دهه فعالیت در حوزه ابزار دقیق موفق به افزایش درآمد خود شده است، به‌ طوری که نرخ رشد درآمد این شرکت دو رقمی است. مدیرعامل مور نانوتکنولوژی سیستمز موفق به دریافت جایزه Business Excellence در سال ۲۰۱۷ شد.

لئوناردو چالوس، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت مور نانوتکنولوژی سیستمز (Moore Nanotechnology Systems)، برنده جایزه Business Excellence در سال ۲۰۱۷ در بخش کسب و کارهای کوچک شده است. لئوناردو کار خود را از سال ۱۹۷۲ با تأسیس شرکتی به نام نومو پرسیشین (Pneumo Percision) آغاز کرد. او در سال ۱۹۹۷ شرکت جدید خود را با نام مور نانوتکنولوژی سیستمز به ثبت رساند تا در حوزه ساخت ابزار دقیق و ماشین‌های مورد استفاده در فناوری‌ نانو فعالیت کند. بعد از دو دهه فعالیت، او در حال حاضر همکاری نزدیکی با کالج ایالتی کنی دارد تا با استفاده از پتانسیل‌های این دانشگاه نیازهای خود را تأمین کند. دقت در شناخت و برآورده ساختن نیاز مشتریان، اولویت اول اوست.
لئوناردو در طول سال‌های گذشته با شرکت‌ها و گروه‌های مختلفی همکاری و از تجربیات آنان بهره‌مند شده است؛ شرکت‌هایی که در حوزه ساخت اپتیک دقیق فعالیت دارند.
شرکت مور نانوتکنولوژی طی دو دهه همکاری نزدیک با شرکت‌ها و دانشگاه‌های مختلف، موفق شده رشد درآمد خود را به یک عدد دو رقمی برساند. دلیل این امر، شناخت دقیق نیاز مشتری و تأمین این نیاز است.