حضور شرکت رنگین نانو نهال در سومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی

شرکت دانش‌بنیان رنگین نانو نهال تولیدکننده نانو پوشش‌های پودری ضدمیکروب در سومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی و صنایع وابسته از ٣ تا ۶ دی‌ماه ١٣٩۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. همچنین این شرکت با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو تخفیف ده درصدی را برای قراردادهای منعقد شده در ایام نمایشگاه در نظر گرفته است.

شرکت دانش‌بنیان رنگین نانو نهال، واحد برتر فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و تولیدکننده انواع نانورنگ‌ها با محصول نانویی پوشش‌های پودری الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال، در نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان سازی و تجهیزات وابسته شرکت کرده است. پوشش‌های پودری و الکترواستاتیک با ویژگی آنتی‌باکتریال حاوی ترکیبات نانومتری است که با از بین بردن باکتری‌های گرم مثبت و گرم منفی به ارتقای ایمنی و سلامت محیط‌های بیمارستانی کمک شایانی می‌کند. این نوع پوشش‌های پودری الکترواستاتیک جهت پوشش‌دهی کلیه تجهیزات و قطعات فلزی بیمارستانی از جمله تخت و کمد، ترولی و هالینگ، کیت‌ها و یونیت‌ها، اتاق پاک و سیستم‌های تهویه کاربردهای گسترده‌ای دارد.
مهدی رحمانی، مدیرعامل شرکت رنگین نانونهال هدف از شرکت در این نمایشگاه را توسعه بازار محصولات این شرکت به‌خصوص پوشش الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال عنوان کرد و گفت: «در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت ایرانی و خارجی شرکت کرده‌اند که شرکت رنگین نونهال روابط خوبی را با برخی از آن‌ها برقرار کرده و امید است با پیگیری‌های بعدی روابط تجاری دوسویه با این شرکت‌ها را آغاز کنیم.»
وی تبلیغات تخصصی و درست را ضامن صادرات دانش‌بنیان دانست و افزود: «معرفی درست نمایشگاه در کشورهای همسایه از طریق تبلیغات اینترنتی و تخصصی و بیان توانایی‌های صنعتی کشور می‌تواند بازارهای جدیدی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی کشور به ارمغان بیاورد و انگیزه سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه‌ها را به‌طور چشمگیری افزایش دهد.»
لازم به یادآوری است نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی و صنایع وابسته سوم لغایت ششم دی‌ماه ١٣٩۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور ١۵٠ شرکت ایرانی و خارجی در حال برگزاری است. شرکت دانش‌بنیان رنگین نانو نهال در سالن ۶ غرفه ۵ میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران صنعت رنگ و پوشش است.