دریافت حمایت مالی برای توسعه‌ی کسب و کار در حوزه‌ی ‌گرافن

شرکت گرافن‌تری‌دی (Graphene 3D) برای توسعه‌ی کسب و کار و تجهیز کارخانه جدید خود موفق به دریافت حمایت مالی ۵۰۰ هزار دلاری شد. این شرکت با اجرای برنامه راهبردی ایالتی که برای بسط و گسترش کسب و کار خود تدوین شده بود، از دولت محلی این حمایت مالی را دریافت کرد.

شرکت گرافن‌تری‌دی (Graphene 3D) اعلام کرد که موفق به دریافت جایزه ۵۰۰ هزار دلاری از سوی انجمن توسعه اقتصاد منطقه‌ای (LIREDC) شد تا با استفاده از آن بتواند تجهیزات جدیدی برای کارخانه جدید خود در رونکونکوما تهیه کند.

اوایل سال جاری میلادی، این شرکت برنامه راهبردی رشد توسعه اقتصادی در منطقه که توسط LIRED تدوین شده را در دستور کار خود قرار داد. در این برنامه برای افزایش ظرفیت تولید گرافن این شرکت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده‌است. همچنین تغییر محل و گسترش کسب و کار این شرکت نیز برای سال جدید پیشنهاد شده بود. این برنامه‌ها به‌عنوا‌ن اولویت‌های LIRED برای شرکت گرافن‌تری‌دی تعریف شده تا درصورت عمل به آن‌ها حمایت مالی برای این شرکت در نظر گرفته شود. این برنامه راهبردی توسط ایالت نیویورک نیز تأیید شده‌است.
منطقه لانگ‌آیلند ۸۳٫۳ میلیون دلار بودجه برای حمایت مالی از برنامه‌های راهبردی توصیه شده توسط LREDC در نظر گرفته است. این بودجه حمایتی می‌تواند روی بهبود زیرساخت‌های ایالتی تأثیر شگرفی داشته باشد و در آینده وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد.
گرافن‌تری‌دی‌ یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی تولید پوشش‌ها و کامپوزیت‌های مبتنی بر گرافن است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات تجاری را به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ محصول توسط این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه آن تولید شده و در اختیار بیش از ۱۰ هزار مشتری قرار گرفته است. از جمله مشتریان برجسته این شرکت می‌توان به ناسا، فورد، جنرال موتورز، سامسونگ، IBM، دانشگاه استنفورد و دانشگاه هاروارد اشاره کرد.
این شرکت بخشی مربوط به چاپگرهای سه بعدی دارد که فیلامنت‌های مختلفی را تولید می‌کند. در این فیلامنت‌ها از لایه‌های گرافن استفاده شده‌است. این شرکت در ایالت نیویورک واقع شده و تجهیزات پردازش مواد و آنالیز نمونه را نیز داراست. گرافن‌تری‌دی‌ دارای ۶ پتنت در حال ثبت در دفتر USPTO است.