افتتاح اولین شعبه برند مشترک منسوجات نانو در تهران

برند مشترک منسوجات نانویی کشور با نام هاینو با همت تولیدکنندگان داخلی اولین دفتر فروش محصولات خود را افتتاح کرد. هاینو کنسرسیومی از شش شرکت فعال در حوزه منسوجات نانو است که تیرماه ٩۵ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت یک سال سبد متنوعی از محصولات را در دسترس عموم مردم قرار داد.

علیرضا باغبانباشی مدیرعامل شرکت پیشران نساجی آینده (هاینو) ضمن اعلام این خبر گفت: «با هدف توسعه بازار منسوجات نانو و آگاه‌سازی مشتریان با ایجاد برندی معتبر در حوزه نانو، سبد منسوجات ایرانی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد نظیر ضد عرق، ضد بو، ضد باکتری، ضد لک و ضد آب در اولین شعبه هاینو در اختیار عموم مردم و مصرف‌کنندگان قرار گرفت.»
این محصولات در دسته‌بندی منسوجات خانگی نظیر حوله، ملحفه، لباس زنانه، لباس کودک، جوراب با ترکیبات مختلفی مانند نخ، نایلون و الیاف طبیعی موسوم به بامبو بهبود یافته با فناوری نانو است. الیاف طبیعی بامبو به‌طور ویژه در برخی محصولات گران‌قیمت خارجی موجب نرمی فوق‌العاده، جذب بالا و زیبایی آن‌ها است که با بهبود آن‌ها محصولات هاینو نیز با این مواد تولید شد. ویژگی آنتی‌باکتریال پوشاک در کنار جذب بالای آب، راحتی برای بدن به ارمغان می‌آورد.
وی با اشاره به دسته جدیدی از محصولات با اهداف پزشکی نظیر مراقبت از جنین و مادر از امواج مضر محصول شرکت تنکو و جوراب‌های دیابتیک برای بیماران دیابتی گفت: «این محصولات تولید شرکت‌های نانویی دیگری خارج از کنسرسیوم هستند که از طرف هاینو و ستاد فناوری نانو مورد تائید قرار گرفته‌اند و به مرور در حال تکمیل سبد کالایی خود از تمامی منسوجات باکیفیت و ویژگی‌های خاص هستیم. »
باغبان‌باشی با اشاره به عدم آگاهی مردم در خرید محصولات نانویی اصل و دارای تأییدیه گفت: «خرید آگاهانه در کنار محصولات باکیفیت موجب رشد تولید داخلی و انگیزه به تولیدکنندگان خواهد شد. این مهم با اتحاد تولیدکنندگان و ایجاد برند معتبر میسر خواهد شد. در تلاش هستیم در کنار بازگشایی شعب در تمام کشور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین هم حضور فعالی داشته باشیم تا مصرف‌کنندگان به بهترین و راحت‌ترین روش بتوانند محصولات نانویی اصل و دارای تأییدیه بین‌المللی را تهیه کنند.»
گفتنی است این شعبه در تهران، خیابان ولیعصر چهارراه امیراکرم از ساعت ۹ تا ۲۱ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ پذیرای مشتریان خود خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هاینو مراجعه نمایید.