تولید انبوه گرافن در بخش خصوصی کره‌جنوبی

شرکت کره‌ای استاندارد گرافن موفق به تولید انبوه گرافن شده‌است. این شرکت تلاش دارد از گرافن محصولات مختلفی تولید کند.

استاندارد گرافن (Standard Geraphene) یکی از شرکت‌های کره‌جنوبی است که در حوزه‌ی تجاری‌سازی گرافن فعالیت دارد. این شرکت اعلام کرد که موفق به تولید انبوه گرافن با کیفیت بالا شده‌است.
در سال ۲۰۰۹ استاندارد گرافن اولین شرکتی بود که موفق به ارائه‌ی فرآیند و تجهیزات تولید انبوه گرافن شده بود. این شرکت دارای تجهیزات لازم برای تولید اکسید گرافن، پلاکت‌های گرافنی و گرافن احیاء شده در کره‌جنوبی است.
جیم روگرز از مدیران سابق هولدینگ روگرز در سال ۲۰۱۷ از شهر سئول بازدیدی داشت تا روی تنها تولید کننده‌ی انبوه گرافن این شهر یعنی شرکت استاندارد گرافن سرمایه‌گذاری کند.
استاندارد گرافن به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو گرافن و محصولات مرتبط با آن در کره‌جنوبی شهرت دارد. این شرکت روی تولید فیلترهای آب، دوچرخه و مواد کامپوزیتی مبتنی بر گرافن کار می‌کند و در حال حاضر با شرکت‌های مختلفی نظیر بوئینگ همکاری نزدیک دارد.
جیم روگرز معتقد است که گرافن به‌عنوان یکی از اجزای کلیدی در انقلاب صنعتی چهارم است. روگرز سرمایه‌گذار و مشاور شرکت استاندارد گرافن است.
جونگ هون لی، مدیرعامل شرکت استاندارد گرافن، روی توسعه‌ی فناوری‌های مرتبط با گرافن کار می‌کند تا بازار این حوزه را توسعه دهد.
او در کنفرانس‌ها درباره‌ی گرافن و خواص آن صحبت می‌کند و در این راستا معمولاً از دوچرخه‌ها و ظروف سرخ کردنی مثال می‌زند. او معتقد است با افزودن مقدار بسیار کمی از گرافن به فلزات غیرمغناطیسی می‌توان ساختار آن‌ها را تقویت و ظروف آشپزخانه نچسب تولید کرد، در حالی که وزن ظرف کاهش یافته و خواص هدایت گرمایی در آن‌ها بهبود می‌یابد.
معمولاً وزن دوچرخه‌ای که ۶-۷ کیلوگرم است، درصورت استفاده از گرافن می‌تواند به ۵٫۵ کیلوگرم کاهش یابد.
گرافن ماده‌ای جادویی است که توجه بسیاری از شرکت‌ها را به خود جلب کرده‌است. از این ماده می‌توان در حوزه‌های مختلف نظیر خودرو و حمل و نقل استفاده کرد.