عرضه‌ی تجاری هدفونی که در آن از نانولوله‌کربنی استفاده شده‌است

هدفون جدیدی به بازار عرضه شده که در آن از نانولوله‌های کربنی استفاده شده‌است. این محصول بی‌سیم با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

شرکت کریزی‌بی‌بی (Crazybaby) هدفون بی‌سیم جدیدی را به بازار عرضه کرده که در آن از فناوری‌ نانو استفاده شده‌است. در ساخت این هدفون‌ها از فناوری نانولوله‌های کربنی استفاده شده و در رنگ‌های مختلف برای مشتریان عرضه شده‌است.
کریزی‌بی‌بی یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی ادوات صوتی شخصی و نرم‌افزاری است که محصول جدید خود با نام crazybaby(nano) را با قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه کرده است.
پیش از این کریزی‌بی‌بی هدفونی را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرده بود و در فروش آن با موفقیت روبرو شد. یکی از دلایل موفقیت آن، طراحی و رنگ‌های بسیار جالب توجه این محصول بوده است. این هدفون جدید نیز بی‌سیم بوده و با رنگ‌های مشکی، صورتی و سفید عرضه شده‌است.
این هدفون جدید از فناوری نانولوله‌های کربنی برای بهبود صدا استفاده می‌کند. برای بهبود سامانه‌ی بی‌سیم، شرکت کریزی‌بی‌بی از آخرین فناوری تراشه CSR استفاده می‌کند. این سامانه به‌گونه‌ای است که بخش شارژ از هدفون جدا بوده و برای شارژ باید هدفون به بخش شارژ متصل شود.
این هدفون در مدل‌های اسپرت و کلاسیک تولید و مطابق انواع سلیقه‌ها به بازار عرضه شده‌است. آلن ژانگ، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «مدل‌ها و طراحی این نوع هدفون متنوع بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. ما بسیار خوشحالیم که این محصول با قیمت ۹۹ دلار به بازار وارد شده‌است. این هدفون مرزهای تازه‌ای در بخش ادوات صوتی شخصی ایجاد کرده است.»
این هدفون از باتری قوی برخوردار است، به‌‌طوری که با استفاده از آن می‌توان ۱۲ ساعت موسیقی گوش داد. به‌دلیل بهره‌مندی از طراحی مناسب، کپسول شارژی متراکم و ظاهر زیبای این هدفون برای بسیاری از کاربران جالب توجه بوده است.
در صورتی که این هدفون تنها ۵ دقیقه شارژ شود، می‌توان از آن ۹۰ دقیقه استفاده نمود. فناوری بلوتوث آن از نسل پنجم است.