تلویزیون‌های حاوی نقاط‌کوانتومی هایسنس وارد بازار می‌شوند

شرکت چینی هایسنس در سال ۲۰۱۸ مدل‌های جدیدی از تلویزیون‌های حاوی نقاط کوانتومی خود را به بازار عرضه می‌کند. به دلیل استفاده از نقاطکوانتومی، کیفیت تلویزیون‌ها نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا کرده‌است.

شرکت هایسنس در توسعه فناوری‌های مربوط به تلویزیون فعالیت داشته و در حال حاضر محصولات رقابت‌پذیری وارد بازار کرده‌است. این شرکت برای سال ۲۰۱۸ تلویزیون ULED عرضه کرده که دارای نقاط کوانتومی است؛ به‌دلیل وجود این نقاط، رنگ‌های زنده‌تری تولید می‌شود.
این شرکت پیش از این، سری ۹ از تلویزیون‌های ۷۵ اینچ خود را به بازار عرضه کرده‌بود که از کیفیت بالایی برخوردار بودند. میزان روشنایی این تلویزیون نسبت به محصولات موجود در بازار، در سطح بالایی قرار دارد و روشن‌ترین نمایشگر بازار قلمداد می‌شود.
تلویزیون هایسنس مدل P9 که از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه می‌شود، ۶۴۹۹ دلار قیمت دارد که از تلویزیون Q9F سامسونگ ۴۰۰۰ دلار ارزان‌تر است، در حالی که هر دو محصول ابعاد یکسان داشته و از فناوری نقاط کوانتومی بهره‌مند هستند. تلویزیون مدل P9 با ابعاد ۶۵ اینج در ماه ژوئن با قیمت ۴۴۹۹ عرضه خواهد شد که نسبت به مدل‌های قدیمی روشنایی و کیفیت بهتری دارد.
اگر آرایه‌های نور زمینه و میزان سیاهی واقعی نقاط تیره در تلویزیون برای شما اهمیت زیادی ندارد، شما می‌توانید به سراغ سری ۸ هایسنس بروید که یک پله پایین‌تر از سری پرچم‌دار ۹ است؛ اما بسیاری از ویژگی‌های این سری را داراست.
تلویزیون‌های سری ۸ هایسنس که حاوی نقاط کوانتومی هستنذ، نرخ حرکت صاف ۲۰۰ هرتز داشته و از HDR10 را پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون ۷۵ اینچی P8 با قیمت ۴۹۹۹ دلار و مدل‌های ۶۵ اینچی در سری P8 با قیمت ۳۶۹۹ دلار به فروش می‌رسند. هر دو مدل از ماه ژوئن ۲۰۱۸ وارد بازار می‌شوند.
البته اگر نیازی به فناوری نقاط کوانتومی ندارید، به سراغ مدل‌های سری P7 بروید که قدرت تفکیک ۴K دارند. این مدل‌ها در سری ۵۰ اینچی از ۱۴۹۹ دلار شروع شده و در ۷۵ اینچ به قیمت ۴۴۹۹ دلار می‌رسند.