۲۵ درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی برای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها

اعضای هیأت علمی مراکز علمی و پژوهشی کشور که عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند، می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون ریال از طریق پلتفرم مهامکس از خدمات آزمایشگاهی با ۲۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

اعضای هیأت علمی مراکز علمی و پژوهشی کشور که عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند، می‌توانند از طریق پلتفرم مهامکس از خدمات آزمایشگاهی با ۲۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوند. مهامکس به منظور تسهیل در دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز آزمایشگاهی سراسر کشور برای پژوهشگران، با همکاری شبکه‌آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی اقدام به اختصاص این اعتبار برای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها کرده است.

بر این اساس، هر عضو هیأت علمی مراکز علمی و پژوهشی کشور که عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است، می‌تواند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را از طریق این پلتفرم سفارش دهد و تا سقف ۲۰ میلیون ریال از تخفیف ۲۵ درصدی بهره‌مند شود. لازم به ذکر است این طرح تخفیف از ابتدای خرداد ماه جاری فعال شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

پیرو اعلام شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مبنی بر مشارکت آزمایشگاه‌های عضو شبکه در ارائه‌ی تخفیف خدمات آزمایشگاهی، پلتفرم مهامکس به عنوان یک پلتفرم خصوصی در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات آزمون و مشاوره‌ در حوزه‌ی آزمایشگاهی و با هدف تأمین خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیأت علمی و صنعتگران کشور ایجاد شده و تخفیف خدمات آزمایشگاهی را در سراسر کشور ارائه می‌کند.

این پلتفرم سعی دارد خدمات آزمایشگاهی را با کیفیت و هزینه‌ی مناسب در اختیار پژوهشگران قرار داده و خدماتی همچون مشاوره‌ی انتخاب آزمون، تحلیل و تفسیر نتایج آزمون‌ها را نبز به متقاضیان ارائه کند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این پلتفرم به نشانی www.mahamax.com مراجعه نمایید.