آخرین مهلت برای ثبت‌نام در فراخوان” نوپاهای فناوری‌های همگرا”

استارت‌آپ‌های حوزه‌ی فناوری‌های همگرا تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند تا ایده‌های خود را برای شرکت در فرخوان ” نوپاهای فناوری‌های همگرا” ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

براساس اطلاعیه مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان “نوپاهای فناوری‌های همگرا”  تاریخ ۳۱ مرداد‌ماه ۹۷ است و گفتنی است، این تاریخ تمدید نمی‌شود. شرکت‌ها و استارت‌ آپ‌های صاحب ایده تنها تا این تاریخ امکان ثبت ایده‌های خود را خواهند داشت.

فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا یک فرصت عالی برای استارت‌ آپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا ایجاد می‌کند. در این فراخوان، استارت‌ آپ‌ها امکان پیدا می‌کنند تا با ثبت‌نام و معرفی ایده‌ی استارت‌ آپی خود پس از طی کردن مراحل داوری بتوانند فعالیت خود را در مجموعه‌هایی که حاضرند از آن‌ها حمایت کنند، ادامه دهند.

محورهای علمی مورد پذیرش استارت‌آپ‌ها در این فراخوان:

۱- سلامت (تشخیص، غربال‌گری، بهبود و درمان)

۲- دارو و دارورسانی (دارورسانی هدفمند و هوشمند)

۳- حوزه‌ی محیط‌‌ زیست و آب (آلاینده‌ها، بازیافت و پسماند)

۴- فناوری زیستی

۵- نانوجاذب‌ها

۶- اپتیک و لیزر

۷- علوم شناختی (رابط مغز و رایانه، دستگاه‌های واقعیت مجازی)

۸- حسگرها (نانوحسگرها، نانوزیست‌حسگرها)

 لازم به ذکر است، داوری اولیه‌ی طرح‌های ارسالی حداکثر در مدت ۴۸ بعد از ارسال طرح انجام می‌پذیرد و در صورت تأیید، کمتر از یک هفته از استارت آپ خواسته می‌شود تا در داوری حضوری حاضر شود. در صورت عدم تأیید طرح در هر مرحله، به گروه فناور زمان داده می‌شود تا با اصلاح طرح خود مجدد بتوانند به فرآیند پذیرش بازگردند.

* علاقمندان فقط تا ۳۱ مردادماه سال جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند. این افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا یا صفحه و کانال ارتباطی این فراخوان به آدرس زیر مراجعه کنند.

لینک صفحه فراخوان در سایت: http://nbic.ir/page/4515

آدرس کانال اطلاع‌رسانی در سروش و بله: NBICstartups@