افزایش ظرفیت تولید برای پاسخ به نیاز نانومواد در صنعت الاستومر

هایدال با نصب و راه‌اندازی دو دستگاه آسیاب رولی آزمایشگاهی در سایت لوگبورگ، ظرفیت تولید خود را در بخش نانومواد مورد استفاده در صنعت الاستومر افزایش داد.

شرکت هایدال (Haydale) نصب و بهره‌برداری از دو دستگاه آسیاب رولی آزمایشگاهی خود در سایت لوگبورگ را به اتمام رساند که با این کار طیف محصولات این شرکت افزایش می‌یابد. جزئیات مالی مربوط به این کار هنوز فاش نشده‌است.

با این سرمایه‌گذاری، هایدال می‌تواند نیاز نانومواد در بخش الاستومر و همچنین مشتریان خود را در این بخش پاسخ دهد. مشتریان هایدال در حوزه‌ی الاستومر از نانومواد این شرکت برای بهبود خواص هدایت گرمایی، هدایت الکتریکی و عملکرد مکانیکی استفاده می‌کنند.

با این ظرفیت جدید، شرکت هایدال می‌تواند توسعه‌ی الاستومرهای تقویت شده با نانومواد را تسریع کند. این شرکت در حال حاضر با شرکت‌های مختلف در بخش الاستومر کار می‌کند؛ شرکت‌هایی که به‌دنبال ساخت تایر خودرو، ادوات ضدارتعاش، جعبه و ادوات بسته‌بندی، دستکش و ادوات پزشکی هستند.

شرکت هایدال در حال حاضر ۶ سایت فعال در بریتانیا، آمریکا و آسیا دارد. این شرکت چندی قبل، قرارداد تجاری با یک شرکت صنعتی فعال در حوزه‌ی نانوکامپوزیت امضا کرده که به واسطه‌ی آن پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه به‌دست آمده‌است. هایدال برای اطمینان از تثبیت موقعیت خود در بازار و به حقیقت پیوستن پتانسیل‌های آن، اقدام به بازنگری راهبردهای کسب و کار شرکت کرده‌است. اولین تغییر این شرکت روی رزین، پلیمر و کامپوزیت بوده که قرار است روی بازاریابی و فروش تمرکز پیدا کند. هایدال قصد دارد برای تولید کامپوزیت، گرافن را با الیاف کربنی ترکیب کند. در راهبرد دوم، این شرکت قصد دارد روی محصولات کاربید سیلیکون تمرکز داشته باشد و جوهرهای گرافنی را توسعه دهد. این نانوجوهرها برای تولید ادوات سنجش قند خون استفاده می‌شوند.

شرکت هایدال علاوه بر ثبت شرکت‌های مختلف در سراسر جهان، برای توسعه‌ی کسب و کار خود با شرکت‌های مختلف نیز همکاری می‌کند. این شرکت تلاش دارد با شرکت‌های صاحب فناوری‌های پلیمری وارد همکاری شود تا با ترکیب گرافن و مواد پلیمری، نانوکامپوزیت‌هایی با خواص ویژه برای تأمین نیاز صنعت تولید کند.