آغاز ثبت نام ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو

ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آبان ۹۷ و با عنوان “جستجوی ستاره قطبی در آسمان نوآوری” برگزار خواهد شد. ثبت نام این رویداد، از تاریخ ۲ مهر بر روی سایت رسمی مجمع به نشانی www.nanoecoforum.ir آغاز شده و تا ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت.

گردهمایی سالانه‌ی مجمع اقتصاد فناوری نانو، مهم‌ترین رویداد مدیریتی فعالان فضای نوآوری در حوزه‌ی نانو است که از سال ۱۳۹۱ و به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. این مجمع با تمرکز بر مسائل کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و اقتصاد ناشی از آن‌ها در کشور، بستری برای تبادل تجربیات در زمینه‌ی فناوری و نوآوری و همفکری پیرامون چالش‌ها و موانع توسعه‌ی آن به‌ویژه در حوزه‌ی فناوری نانو فراهم کرده‌است. مهم‌ترین اهداف مجمع اقتصاد نانو را می‌توان تولید و انتشار محتواهای کاربردی در زمینه‌ی نوآوری و کسب‌وکار، مستندسازی و انتقال تجربیات ملموس توسعه و همچنین تسهیل همکاری‌ها و تعاملات میان بازیگران زیست‌بوم فناوری نانو کشور بر مبنای مفهوم نوآوری باز دانست.

به‌دنبال برگزاری موفق دوره‌ی پنجم این رویداد در مردادماه سال ۹۶، ششمین دوره‌ی آن در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آبان ۹۷ و با عنوان “جستجوی ستاره قطبی در آسمان نوآوری” برگزار خواهد شد. ستاره‌ی قطبی ستاره‌ای است که به دلیل قرار گرفتن در راستای محور زمین، همواره موقعیت ثابتی در آسمان داشته و به همین جهت از دیرباز یکی از مهم‌ترین ابزارهای جهت‌یابی و انتخاب مسیر به‌شمار می‌رفته است. در فضای پیچیده و همواره در حال تغییر نوآوری نیز انتخاب‌های استراتژیکی مانند انتخاب فناوری، محصول جدید و بازار هدف وجود دارند که تأثیری مستقیم بر موفقیت جامعه‌ی فناوری و نوآوری دارد. طبیعتاً مواجهه با این انتخاب‌ها بدون توجه به معیارها و ابزارهایی که می‌توانند بینش لازم را برای تصمیم‌گیری فراهم کنند، اشتباهی بزرگ خواهد بود. ششمین دوره‌ی مجمع اقتصاد فناوری نانو تلاش خواهد داشت تا به نکاتی بپردازد که توجه به آن‌ها می‌تواند کارکرد ستاره‌ی قطبی، این بار در آسمان نوآوری را به‌دنبال داشته باشد.

ثبت نام این رویداد، از تاریخ ۲ مهر بر روی سایت رسمی مجمع به نشانی www.nanoecoforum.ir آغاز شده و تا ۱۶ آبان ادامه خواهد یافت. علاقه‌مندان به این رویداد می‌توانند اخبار تکمیلی مجمع اقتصاد فناوری نانو را از طریق سایت اینترنتی و صفحات رسمی مجمع در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

همچنین امسال برای اولین بار، مجمع اقتصاد فناوری نانو در نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو در بازه‌ی زمانی ۲۱ تا ۲۴ مهرماه حضور داشته و میزبان بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه در غرفه‌ی اختصاصی خود خواهد بود.

filereader.php?p1=main_568e025bc67407ca594963788066f4e1.JPG&p2=news&p3=1&p4=1