برگزاری هشت دوره‌ی آموزشی در حوزه‌ی علوم آزمایشگاهی

موسسه‌ی آزمافناور پژوهان وندا قصد دارد در حاشیه‌ی یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، هشت کارگاه تخصصی برگزار کند. تخفیف ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به این دوره‌های
آموزشی در نظر گرفته شده‌است.

مؤسسه‌ی آزمافناور پژوهان وندا هشت کارگاه‌ آموزشی – تخصصی را در حوزه‌ی علوم آزمایشگاهی از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه سال جاری هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار می‌کند.

با حمایت مالی پژوهشگاه مواد و انرژی، از این دوره‌ها هر کدام با هفتاد درصد تخفیف و تنها با مبلغ ۳۰ هزار تومان ثبت نام به‌عمل می‌آید.

کارشناسان، دانشجویان  و محققان در حوزه‌ی علوم آزمایشگاهی می‌­توانند با شرکت در این دوره‌ها علاوه بر آشنایی با تجهیزات و روش‌های انجام آزمون، به بهبود مهارت کار در آزمایشگاه و انجام آزمون‌های مختلف آزمایشگاهی کمک کنند.

شایان ذکر است در برگزاری این دوره‌ها از اساتید مجرب که اغلب از نخبگان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند، استفاده خواهد شد.

جدول عناوین و زمابندی دوره‌ها به شرح زیر است:

 

filereader.php?p1=main_97319a98c872583ce6b4a23c4aa49715.JPG&p2=news&p3=1&p4=1

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۱۵۷۳۰۶ یا ۰۲۱۶۶۰۶۹۹۱۵ و یا ۰۹۱۰۶۹۸۳۸۳۲ تماس بگیرید. برای ثبت نام مستقیم می‌توانید به سایت مؤسسه مراجعه کنید.