برگزاری نشست‌های تخصصی صنعتی در حاشیه‌ی یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو

نشست‌های تخصصی شرکت‌های صنعتی در حاشیه‌ی یازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، یک برنامه‌ی ویژه در نمایشگاه سال جاری است. برای ثبت‌نام و حضور در این نشست‌ها این خبر را دنبال کنید.

یازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ۲۱ الی ۲۴ مهرماه سال جاری با همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سالن خلیج‌ فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برپا شده‌است. برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت‌های صنعتی در حاشیه‌ی یازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، یکی از برنامه‌های ویژه امسال است.

شبکه‌ی تبادل فناوری نانو، پنج نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف با حضور صنعتگران پیشرو و فناوران نانو برگزار می‌کندد. زمان‌بندی برنامه‌ی این نشست‌ها در جدول ذیل ارائه شده‌است.

یکی از اهداف برگزاری این نشست‌ها، آشنایی با فناوری‌هایی است که دارای سطح صنعتی می‌باشند. همچنین طرح‌ها و نمونه‌های موفق و کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف کشور در این نشست‌ها معرفی خواهد شد.

به همین منظور، برنامه‌ی نشست‌ها متشکل از بخش‌های زیر خواهد بود:

   • معرفی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

   • معرفی شبکه تبادل فناوری نانو

   • ارائه‌ی شرکت‌های فناور

   • میزگردهای B2Match

شرکت‌ها و فعالین صنعتی مرتبط با هریک از حوزه‌های تخصصی می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این نشست‌ها از طریق شماره تماس درج شده در جدول فوق و ارتباط با کارگزار برگزارکننده اقدام نمایند.